Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Ostatnio grywając w różne gry 3D zauważyłem jeden effekt.

 

Kiedy postać się porusza, widoczne są dwa jak gdyby rodzaje tekstur (moze to tylko effekt). Z daleka ziemia lub trawa jest pozbawiona jakichkolwiek detali natomiast zbliżjąc tekstury np. trawy zaczynając być corazbardziej widoczne i zupełnie z bliska, trawa jest pełna szczegółów. Zauważyłem to w grze Tiger Woods i chyba w WoW, ale nie jestem pewien tej drugiej gry.

 

Czy to jest na tej samej zasadzie jak Fall Out, ze mozna ustawic inna teksture patrzac pod innym katem?

 

pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

DirectX sam to robi jeżeli ma włączone używanie mipmap (kolejne tekstury, z których każda ma powierzchnie 1/4 poprzedniej). Ma tu też znaczenie rodzaj filtrowania tekstur (bilinear vs trilinear).

Napisano
DirectX sam to robi jeżeli ma włączone używanie mipmap (kolejne tekstury, z których każda ma powierzchnie 1/4 poprzedniej). Ma tu też znaczenie rodzaj filtrowania tekstur (bilinear vs trilinear).

 

No wlasnie. Dziekie wielkie. Acha, rozumiem, ze trilinear jest efektowniejsza i wymagajaca lepszego sprzetu!

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności