Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Ostatnio grywając w różne gry 3D zauważyłem jeden effekt.

 

Kiedy postać się porusza, widoczne są dwa jak gdyby rodzaje tekstur (moze to tylko effekt). Z daleka ziemia lub trawa jest pozbawiona jakichkolwiek detali natomiast zbliżjąc tekstury np. trawy zaczynając być corazbardziej widoczne i zupełnie z bliska, trawa jest pełna szczegółów. Zauważyłem to w grze Tiger Woods i chyba w WoW, ale nie jestem pewien tej drugiej gry.

 

Czy to jest na tej samej zasadzie jak Fall Out, ze mozna ustawic inna teksture patrzac pod innym katem?

 

pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 780
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

DirectX sam to robi jeżeli ma włączone używanie mipmap (kolejne tekstury, z których każda ma powierzchnie 1/4 poprzedniej). Ma tu też znaczenie rodzaj filtrowania tekstur (bilinear vs trilinear).

Napisano
  • Autor
  Hynol napisał:
DirectX sam to robi jeżeli ma włączone używanie mipmap (kolejne tekstury, z których każda ma powierzchnie 1/4 poprzedniej). Ma tu też znaczenie rodzaj filtrowania tekstur (bilinear vs trilinear).

 

No wlasnie. Dziekie wielkie. Acha, rozumiem, ze trilinear jest efektowniejsza i wymagajaca lepszego sprzetu!

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności