Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czytałem w jednym tutku że można smiało zasłonić HDRI np. sphera a nadal uzyskiwać odbicia na obiekcie. Problem w tym że jak używam shaderów które nie mają możliwości exlude to nie wiem jak wykluczyć obiekt zasłaniający z odbić. Pewnie to banalne ale przeszukując zasoby google nie natknąłem się na rozwiązanie problemu. W większości tutków jest pokazane jak używać HDRI ale nie ma nic o tym jak pozbyć się jej z widoku.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

a czym renderujesz? zawsze mzoesz zrobic wielka sfere dookoła sceny dać jej hdri i wyłaczyć visible to camera i po problemie

bo np w vrayu masz osobne sloty na skylighta i odbicia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności