Temporal Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 Czytałem w jednym tutku że można smiało zasłonić HDRI np. sphera a nadal uzyskiwać odbicia na obiekcie. Problem w tym że jak używam shaderów które nie mają możliwości exlude to nie wiem jak wykluczyć obiekt zasłaniający z odbić. Pewnie to banalne ale przeszukując zasoby google nie natknąłem się na rozwiązanie problemu. W większości tutków jest pokazane jak używać HDRI ale nie ma nic o tym jak pozbyć się jej z widoku.
AGmakonts Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 eeee? poprostu nie ąłdujesz jej do envi maxowego? pokaz tego tutka
Temporal Napisano 25 Grudzień 2006 Autor Napisano 25 Grudzień 2006 heh jak nie załaduje do envi to tym bardziej nie będe miał odbić od HDRI a o to się przecież rozchodzi
AGmakonts Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 a czym renderujesz? zawsze mzoesz zrobic wielka sfere dookoła sceny dać jej hdri i wyłaczyć visible to camera i po problemie bo np w vrayu masz osobne sloty na skylighta i odbicia
Temporal Napisano 25 Grudzień 2006 Autor Napisano 25 Grudzień 2006 Renderuje mentalem. Tylko jakbym chciał zrobić pomieszczenie i uzyskiwać odbaski od HDRI?
AGmakonts Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 mozesz dać do kazdego shadera jego własne envi i tam hdri
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się