Napisano 25 Grudzień 200618 l Czytałem w jednym tutku że można smiało zasłonić HDRI np. sphera a nadal uzyskiwać odbicia na obiekcie. Problem w tym że jak używam shaderów które nie mają możliwości exlude to nie wiem jak wykluczyć obiekt zasłaniający z odbić. Pewnie to banalne ale przeszukując zasoby google nie natknąłem się na rozwiązanie problemu. W większości tutków jest pokazane jak używać HDRI ale nie ma nic o tym jak pozbyć się jej z widoku.
Napisano 25 Grudzień 200618 l Autor heh jak nie załaduje do envi to tym bardziej nie będe miał odbić od HDRI a o to się przecież rozchodzi
Napisano 25 Grudzień 200618 l a czym renderujesz? zawsze mzoesz zrobic wielka sfere dookoła sceny dać jej hdri i wyłaczyć visible to camera i po problemie bo np w vrayu masz osobne sloty na skylighta i odbicia
Napisano 25 Grudzień 200618 l Autor Renderuje mentalem. Tylko jakbym chciał zrobić pomieszczenie i uzyskiwać odbaski od HDRI?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto