Jump to content

Featured Replies

Posted

Czytałem w jednym tutku że można smiało zasłonić HDRI np. sphera a nadal uzyskiwać odbicia na obiekcie. Problem w tym że jak używam shaderów które nie mają możliwości exlude to nie wiem jak wykluczyć obiekt zasłaniający z odbić. Pewnie to banalne ale przeszukując zasoby google nie natknąłem się na rozwiązanie problemu. W większości tutków jest pokazane jak używać HDRI ale nie ma nic o tym jak pozbyć się jej z widoku.

  • Replies 6
  • Views 882
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

heh jak nie załaduje do envi to tym bardziej nie będe miał odbić od HDRI a o to się przecież rozchodzi

a czym renderujesz? zawsze mzoesz zrobic wielka sfere dookoła sceny dać jej hdri i wyłaczyć visible to camera i po problemie

bo np w vrayu masz osobne sloty na skylighta i odbicia

  • Author

Renderuje mentalem. Tylko jakbym chciał zrobić pomieszczenie i uzyskiwać odbaski od HDRI?

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy