-DUDA- Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 Dużo tutaj podobnych rzeczy... pokoje, łazienki itp :) Będę następny! Mam tutaj render nienajwyższej jakości mojego stanowiska pracy :)... Narazie wszystkie osoby, które to widziały stwierdziły, że wygląda jak zdjęcie... ale ja wiem że tak nie jest :)... Czekam na konstruktywną krtykę... Przede mną jeszcze dużo pracy...
mkk3a Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 wzmocnij troche oswietlenie i daj jakies bardziej ludzkie kolory, bo nieźle daje po oczach. materiały niektore moglyby sie troche bardziej błyszczeć, ale ogolnie nawet ok.
Mortom Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 nie chce cie dołować..ale zgadzam sie z przed mówcą... ciemno jak u murzyna w d... moja szefowa za taką wizualizacje porządnie by mnie "naprostowała" :) no ale ucz sie ucz :) kiedyś ci wyjdzie OKi... hihi sam tendencje do ciemnych pomieszczeń... nie wiedzieć czemu. Pozdro i życzę wesołych świąt
-DUDA- Napisano 26 Grudzień 2006 Autor Napisano 26 Grudzień 2006 To co widać na obrazku jest kawałkiem pokoju, do którego wpada światło przez okno... Dlatego jest ciemno... W takim razie jak powinienem ten pokój oświetlić, żeby wyglądał lepiej? PS. Używam MentalRay'a
mkk3a Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 no ciezko powiedziec, co jest zle w oswietleniu ze jest tak ciemno bo to jeszcze zalezy od samego pomieszczenia, okien itp., ale szczerze mowiac watpie aby było aż tak ciemno. moze po prostu sprobuj zwiekszyc moc swiateł w oknach. daj im lekko niebieską barwe i dorzuc jakies zoltego directionala jako słonce, to od razu zrobi sie przyjemniej. jesli wymodelowales wszystkie sciany, to pokaz rzut tego pomieszczenia
-DUDA- Napisano 26 Grudzień 2006 Autor Napisano 26 Grudzień 2006 Jako światło użyłem Skylight z multiplier 4 z kolorem lekko pomarańczowym. Samo pomieszczenie jest zamknięte. Światło dochodzi jedynie przez dżwi balkonowe i okno oraz przez dżwi do reszty mieszkania. Na załączonym renderze jest rzut na pomieszczenie (ukryłem wszystkie zbędne elementy, w tym sufit i framugi, które dodatkowo utrudniają światłu dostęp do środka) Mam wrażenie, że ten Skylight nie jest dobrym rozwiązaniem, ale zaraz spróbuję to zrobić z dodatkowym directionalem... Ustawienia światła zmieniłem, multiplier=1, kolor=jasnoniebieski
mkk3a Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 skylighta w ogole wywal a w miejscu okna daj światła area nieco mniejsze od szyby (i tak samo dla drzwi - w tej scence to akurat bedą 3 zrodla światła + ew. directional jako slonce). ja tak zrobiłem np. tutaj i tutaj (tylko jeden vraylight w oknie).
-DUDA- Napisano 29 Grudzień 2006 Autor Napisano 29 Grudzień 2006 Z tych ustawień co mi zaproponowałeś nic nie wynika i nie wychodzi nic ciekawego. Może zobacze jak to będzie wyglądać w vrayu? Pamiętam, że kiedyś się nim bawiłem i efekty były o wiele lepsze ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się