Napisano 26 Grudzień 200618 l Dużo tutaj podobnych rzeczy... pokoje, łazienki itp :) Będę następny! Mam tutaj render nienajwyższej jakości mojego stanowiska pracy :)... Narazie wszystkie osoby, które to widziały stwierdziły, że wygląda jak zdjęcie... ale ja wiem że tak nie jest :)... Czekam na konstruktywną krtykę... Przede mną jeszcze dużo pracy...
Napisano 26 Grudzień 200618 l wzmocnij troche oswietlenie i daj jakies bardziej ludzkie kolory, bo nieźle daje po oczach. materiały niektore moglyby sie troche bardziej błyszczeć, ale ogolnie nawet ok.
Napisano 26 Grudzień 200618 l nie chce cie dołować..ale zgadzam sie z przed mówcą... ciemno jak u murzyna w d... moja szefowa za taką wizualizacje porządnie by mnie "naprostowała" :) no ale ucz sie ucz :) kiedyś ci wyjdzie OKi... hihi sam tendencje do ciemnych pomieszczeń... nie wiedzieć czemu. Pozdro i życzę wesołych świąt
Napisano 26 Grudzień 200618 l Autor To co widać na obrazku jest kawałkiem pokoju, do którego wpada światło przez okno... Dlatego jest ciemno... W takim razie jak powinienem ten pokój oświetlić, żeby wyglądał lepiej? PS. Używam MentalRay'a
Napisano 26 Grudzień 200618 l no ciezko powiedziec, co jest zle w oswietleniu ze jest tak ciemno bo to jeszcze zalezy od samego pomieszczenia, okien itp., ale szczerze mowiac watpie aby było aż tak ciemno. moze po prostu sprobuj zwiekszyc moc swiateł w oknach. daj im lekko niebieską barwe i dorzuc jakies zoltego directionala jako słonce, to od razu zrobi sie przyjemniej. jesli wymodelowales wszystkie sciany, to pokaz rzut tego pomieszczenia
Napisano 26 Grudzień 200618 l Autor Jako światło użyłem Skylight z multiplier 4 z kolorem lekko pomarańczowym. Samo pomieszczenie jest zamknięte. Światło dochodzi jedynie przez dżwi balkonowe i okno oraz przez dżwi do reszty mieszkania. Na załączonym renderze jest rzut na pomieszczenie (ukryłem wszystkie zbędne elementy, w tym sufit i framugi, które dodatkowo utrudniają światłu dostęp do środka) Mam wrażenie, że ten Skylight nie jest dobrym rozwiązaniem, ale zaraz spróbuję to zrobić z dodatkowym directionalem... Ustawienia światła zmieniłem, multiplier=1, kolor=jasnoniebieski
Napisano 26 Grudzień 200618 l skylighta w ogole wywal a w miejscu okna daj światła area nieco mniejsze od szyby (i tak samo dla drzwi - w tej scence to akurat bedą 3 zrodla światła + ew. directional jako slonce). ja tak zrobiłem np. tutaj i tutaj (tylko jeden vraylight w oknie).
Napisano 29 Grudzień 200618 l Autor Z tych ustawień co mi zaproponowałeś nic nie wynika i nie wychodzi nic ciekawego. Może zobacze jak to będzie wyglądać w vrayu? Pamiętam, że kiedyś się nim bawiłem i efekty były o wiele lepsze ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto