Napisano 28 Grudzień 200618 l Witam! Mam dość duży problem w max'ie 6... Przygotowałem sobie piękny wyraźny plan domu w całkiem przywzoitej rozdziałce 1040x1470. Otwieram sobie max'a robię plane'a, ustawiam sobie jako teksture ten plan - wszystko ok. Nakładam texture i co widze... mój plan poprzerywany jakiś części linii wogóle nie ma ledwo co widać... OK... przepuściłem przez Photoshopa - pogrubiłem linie. Wróciłem do 3d i textutre postawiłem - teraz ładniej już wygląda ale nadal wszystko jest bardzo niewyraźnie... Co zrobić żeby plan wyglądał normalnie a nie takie niewiadomo co? EDIT: sorry za 2x ten sam temat ale coś z forum na chwile przestało działać: server is too busy. please try again later... tamten topic można usunść ;)
Napisano 28 Grudzień 200618 l hi :) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=49
Napisano 28 Grudzień 200618 l Autor rozwiązanie było tak blisko... aż mi wstyd :P nie myślałem że ktoś też miał taki problem. DZIĘKI ZA POMOC!!
Napisano 28 Grudzień 200618 l Autor w FAQ nie rozmumiem ostatniego wersu: Następnie w 'texel lookup' wybierz opcję 'nearest', a w 'mipmap lookup' opcję 'none', co wyeliminuje blur (rozmycie) tekstur.
Napisano 29 Grudzień 200618 l texel lookup w customize _> preferences-> (zakładka) viewports -> (przycisk) configure driver.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto