Jump to content

Animacja: Skok yeasona


powelt
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich. Ostatnio poczyniłem moje pierwsze kroki w animacji postaci. Narazie efekt jest jaki jest:( filmik jest tylko ćwiczebny więc proszę nie czepiajcie się ogólnego wyglądu sceny i samej postaci. Chciałem się glwnie nauczyćbudowania szkieletu i podpinania do niego siatki. Najwiekszy problem sprawiła mi jednak sama animacja chodu i ruchu postaci. Może znacie jakieś dobre pomoce w tej sprawie albo macie jakieś swoje rady. Był bym ogromnie za nie wdzięczny:) Pozdrawiam serdecznie:)

 

 

Robine w 3dmax 8:)

Link to comment
Share on other sites

Klicek-muza to Vangelis i hit Conquest of paradise

No a co do animacji to mało. I kamera lata bardzo chaotycznie. Trudno oceniać bo wiadomo jakie są każdego początki. Jedyny sposób to animować testować animować i renderować. Tylko przez doświadczenie (nabywane przez samodzielne poszukiwania albo od innych) staniesz się lepszy.

No to czekamy na więcej.

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

to są płonace rydwany vangelisa. Wiem z kamerką przesadziłem. Na previewie chodziło wolniej a jak sie wyrenderowało to mwyszło jak wyszło:( teraz mam nauczke że należy najpierw zgrać preview do pliku:P Ja mam tylko pytanko do mistrzów animacji. Czym można się wspomóc w animacji postać zwierząt, bo człowieka to wiem że character studio - mam zamiar się wziąć za to. Jak coś powstanie to wrzuce:) Pozdrawiam i dzięki za komenta:)

Link to comment
Share on other sites

Jak poczytasz helpa do character studio trochę dokładniej to okaże się, że można nim zrobić dosyć różnorodne postacie które wystarczy są tylko zbliżone do humanoida. Był tam choćby przykład krokodyla.

Dodatkowo jeszcze wypróbuj system do animacji CAT (Character animation toolkit) Dodatkowy plugin, którego demko prawdopodobnie można ściągnąć ze strony jego producenta.

Link to comment
Share on other sites

Dokladnie tak jak mowi Dave.. w CS mozna animowac roznorakie dziwolagi. CAT jest tutaj faktycznie bardzo dobrym wyjsciem. Podobnie z reszta jak rig postawiony samodzielnie na potrzeby konkretnego stworka. Bo przeciez bywa tak w animacji, ze mozna miec do czynienia z postacia lub zwierzakiem zachowujacym sie zupelnie inaczej niz mozna by sadzic na piewszy rzut oka. Wtedy z pomoca przychodzi wlasne ustawienie postaci tak, aby spelniala zalozenia scenariusza.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy