Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

problem tak banalny, jak banalne mogą byc początki modelowania.

narysunku ponizej wida lekko zmodyfikowany box, który ma być trumną. Obydwa wyselekcjonowane polygony chciałbym polączyć w jeden ( a potem wszystkie, by wierzchnia część wieka składała się z jednego wielokąta), a nie bardzo wiem jak. Byłbym wdzięczny za pomoc - bo sam do tego dojść nie potrafie.

 

z góry dziękuję

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Bo on wstawił linka w słowie \"poniżej\", troche to nie widoczne.

Jeżeli chodzi o ten problem to można to zrobić na kilka sposobów np.: zamień obiekt na editable polly potem wejdz w edycje vertexów wybierz target weld i wskarz najpierw pierwszy vertex a potem ten do kiórego ma on być przyłączony i tak kolejno az dojdziesz do zamierzonego efektu.

Napisano

DruG o tym niedawno pisał ale nie moge znaleźć. W każdym razie skasuj te kwadraty (delete) a potem używajac CREATE połącz kolejne wierzcholki wokol powstalej dziury (odwrotnie do wskazowek zegara).

Napisano

Jest jeszcze jeden patent.

Zamienić na EditablePoly, wejść w krawędzie, zaznaczyć krawędź na środku i w zakładce Edit Edges kliknąć Remove.

Tutaj należy pamiętać, że jeżeli zaznaczyłeś kilka krawędzi i kliknąłeś Remove - w modelu pozostaną wierzchołki, na których krawędzie te się opierały.

Aby je usunąć - wchodzisz w wierchołki, zaznaczasz te niepotrzebne i klikasz Remove w zakładce Edit Vertices.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności