Napisano 16 Październik 200321 l problem tak banalny, jak banalne mogą byc początki modelowania. narysunku ponizej wida lekko zmodyfikowany box, który ma być trumną. Obydwa wyselekcjonowane polygony chciałbym polączyć w jeden ( a potem wszystkie, by wierzchnia część wieka składała się z jednego wielokąta), a nie bardzo wiem jak. Byłbym wdzięczny za pomoc - bo sam do tego dojść nie potrafie. z góry dziękuję
Napisano 16 Październik 200321 l ales ukryl tego linka :) http://freehandfighter.fm.interia.pl/duperele/laczenie-polygonow.gif
Napisano 16 Październik 200321 l Bo on wstawił linka w słowie \"poniżej\", troche to nie widoczne. Jeżeli chodzi o ten problem to można to zrobić na kilka sposobów np.: zamień obiekt na editable polly potem wejdz w edycje vertexów wybierz target weld i wskarz najpierw pierwszy vertex a potem ten do kiórego ma on być przyłączony i tak kolejno az dojdziesz do zamierzonego efektu.
Napisano 16 Październik 200321 l DruG o tym niedawno pisał ale nie moge znaleźć. W każdym razie skasuj te kwadraty (delete) a potem używajac CREATE połącz kolejne wierzcholki wokol powstalej dziury (odwrotnie do wskazowek zegara).
Napisano 17 Październik 200321 l Jest jeszcze jeden patent. Zamienić na EditablePoly, wejść w krawędzie, zaznaczyć krawędź na środku i w zakładce Edit Edges kliknąć Remove. Tutaj należy pamiętać, że jeżeli zaznaczyłeś kilka krawędzi i kliknąłeś Remove - w modelu pozostaną wierzchołki, na których krawędzie te się opierały. Aby je usunąć - wchodzisz w wierchołki, zaznaczasz te niepotrzebne i klikasz Remove w zakładce Edit Vertices.