SYNTHETIC AESTHETIC Napisano 16 Październik 2003 Napisano 16 Październik 2003 problem tak banalny, jak banalne mogą byc początki modelowania. narysunku ponizej wida lekko zmodyfikowany box, który ma być trumną. Obydwa wyselekcjonowane polygony chciałbym polączyć w jeden ( a potem wszystkie, by wierzchnia część wieka składała się z jednego wielokąta), a nie bardzo wiem jak. Byłbym wdzięczny za pomoc - bo sam do tego dojść nie potrafie. z góry dziękuję
leander Napisano 16 Październik 2003 Napisano 16 Październik 2003 ales ukryl tego linka :) http://freehandfighter.fm.interia.pl/duperele/laczenie-polygonow.gif
soshka.cg Napisano 16 Październik 2003 Napisano 16 Październik 2003 Bo on wstawił linka w słowie \"poniżej\", troche to nie widoczne. Jeżeli chodzi o ten problem to można to zrobić na kilka sposobów np.: zamień obiekt na editable polly potem wejdz w edycje vertexów wybierz target weld i wskarz najpierw pierwszy vertex a potem ten do kiórego ma on być przyłączony i tak kolejno az dojdziesz do zamierzonego efektu.
leander Napisano 16 Październik 2003 Napisano 16 Październik 2003 DruG o tym niedawno pisał ale nie moge znaleźć. W każdym razie skasuj te kwadraty (delete) a potem używajac CREATE połącz kolejne wierzcholki wokol powstalej dziury (odwrotnie do wskazowek zegara).
Max Schreck Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 Jest jeszcze jeden patent. Zamienić na EditablePoly, wejść w krawędzie, zaznaczyć krawędź na środku i w zakładce Edit Edges kliknąć Remove. Tutaj należy pamiętać, że jeżeli zaznaczyłeś kilka krawędzi i kliknąłeś Remove - w modelu pozostaną wierzchołki, na których krawędzie te się opierały. Aby je usunąć - wchodzisz w wierchołki, zaznaczasz te niepotrzebne i klikasz Remove w zakładce Edit Vertices.
Simon623 Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 Ja łącze vertexy poleceniem \"collapse\". Też tak chyba można, nie.
Rekomendowane odpowiedzi