Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

wieczor!!

niedawno wrocilem do modelowania.uzwam narzedzi takich jak mesh toolsy , cstoolsy i max5...ale dalej nie ma wszystkiego.nie ma np opcji dzieki ktorej zaznaczam vertexy i robie z tego łuk,albo idealne kolo, albo idealno elipse..znacie moze jakiegos pluga ktory to umozliwia ???(obecnie modeluje budynek i pelno jest roznych idealnych figur a ShapeMerge po prostu piepszy wszystko....po drugie UNWRAP i opcja WELDOWAnia vertexow ...naraz mozna polaczyc maxymalnie 2 wierzcholki albo wszytskie do kupy ...a jak chcem palaczyc pary wierzcholkow , musze kazada pare po kolei weldowac(jezeli dobrze pamietam w maxie 4 mozna bylo zweldowac naraz kilka par)....

pozdrawiam i zycze upojnych nocy

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bzdura. Skad Max ma niby wiedziec ktore pary ma polaczyc z calej zaznaczonej grupy?

Napisano

Z tego co miałem okazję przeczytać, czy usłyszeć, to MAX raczej nie służy do idealnego modelowania z wirtualną linijką i cyrklem w ręku.

Tutaj w zasadzie wszystko robi się na wyczucie, co najwyżej dopasowuje do referencji.

Jeśli trzeba coś idealnie odwzorować, to chyba bardziej się do tego będą nadawać jakieś programy do projektowania (przychodzi mi do głowy np. auto CAD, ale pewności nie mam, że do tego właśnie służy, bo go nie widziałem).

Napisano

Z całą pewnością AutoCad umożliwia baaadzo wierne rysowanie. Potem tylko importujesz do maxa i pięknie wszystko jest.

Napisano

Co do tego łączenia wierzchołków w UnwrapUVW, to przecież można łączyć więcej niż tylko dwa jednocześnie.

Wystarczy je zaznaczyć, ustawić odpowiedni Weld Threshold i wybrać Weld Selected z QuadMenu.

Jeżeli Weld Threshold jest za duży, kilka par może zostać połączone w jeden wierzchołek.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności