Napisano 1 Styczeń 200718 l Witam w nowym roku wszystkich forumowiczów, od pewnego czasu interesuje mnie game art, postanowiłem więc cos w tym temacie zrobić więc przedstawiam swój "pierwszy" model Assault rifle. Modelowanie w 3ds max5, model liczy 892 trójkąty. Czekam na wasze uwagi i komentarze.
Napisano 1 Styczeń 200718 l ciekawie, jednak mało żeby cokolwiek powiedzieć, napewno jak na dzisiejsze czasy za mało poly (poprostu zbyt kwadratowy)
Napisano 1 Styczeń 200718 l hi, coz, siatka jest ladnie porozciagana, kazdy tri. jest dobrze wykorzystany, model ma fajny design wiec wg. mnie jest wszystko OK. wiecie, nie mozna pisac\ zakladac, ze model jest zbyt low poly, bo nie wiadomo jakie limity dostal koles- do jakiej gry to pojdzie. mala inspiracja: (klikaj aby powiekrzyc) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25bc69ac51b3a894.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cca1c57cc8999b2a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/421e6a8fc1b58adf.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a08025985fd58790.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/11d7a29fe3dd5ce8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a877d2f166721318.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/557a18af97d00c6b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9878f7c7478ca469.html
Napisano 1 Styczeń 200718 l zgadzam sie z kurtem, jest oki, tylko przy takim polycouncie texturka musi byc b dobra i proponowalbym sie skupic wlasnie na niej ^^ pozdrowki
Napisano 2 Styczeń 200718 l Autor model tego gun'a bedzie czescia całej postaci na ktora przeznacze max 5000 tri, 892 już zużyte, jak skończe postac i zmiescze się w tych założeniach to w gun'ie zawsze można cos zaokrąglić, co do teksturek to 2 jeżeli nie więcej, jeszcze nie wiem w jakiej rozdzielczosci ale już wiem że bedzie trzeba nad nimi sporo popracować dzieki za komentarze i inspiracje
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto