Filip Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 Witam Mam pewien problem z materiałem podłoża, a mianowicie nie wiem jak zrobić odbicie w podłożu które zanika w miarę oddalania się obiektu. W obrazku z pespektywy jest kostka z odbiciem bez zanikania, a w pierwszym obrazku jest efekt który chciałbym uzyskać(zrobiłem to w PS). Renderuję Vrayem. Proszę o pomoc.
maverick sheep Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 Glossiness - controls the sharpness of reflections. A value of 1.0 means perfect mirror-like reflection; lower values produce blurry or glossy reflections. Use the Subdivs parameter below to control the quality of glossy reflections.(czyli zmniejsz refl glosines z 1 na 0.5 czy iles tam) pozdrawiam
Filip Napisano 2 Styczeń 2007 Autor Napisano 2 Styczeń 2007 Glossiness - controls the sharpness of reflections. A value of 1.0 means perfect mirror-like reflection; lower values produce blurry or glossy reflections. Use the Subdivs parameter below to control the quality of glossy reflections.(czyli zmniejsz refl glosines z 1 na 0.5 czy iles tam) pozdrawiam Nie o to mi chodziło. Raczej o to żeby stopniowo odbicie znikało, słabło patrząc od obiektu.
mentaller Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 spróbuj dać fresnel reflections ;]. mozesz ewentualnie pokombinowac z blendowaniem podłoza.
MaGuu Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 W Reflect w Materiale podłoża wrzuc mapkę Fallof ;)
masater Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 hmm, na tym obrazku, na którym jest efekt co to go chcesz osiagnąć, jak na moje nie ma żadnego odbicia, radzę się przypatrzeć, ---edit--- mhm sory nie doczytałem, że to machnięte w ps. mój błąd, jak ma stopniowo zanikać, to faktycznie najłatwiej jakiś fallof czy fresnell
krzyhhh Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 prędzej będzie zrenderować odpowiednie warstwy.. i potem mała zabawa w PSie ... zyskasz na czasie
maverick sheep Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 sorki nie skumalem :) jesli to tylko taki efekt chcesz uzyskac to moaze w scanlinie mape raytrace w reflection i rodzaj odbic na linear z wygaszeniem jesli w v-rau to moze pokombinuj cos z mapa v-ray map VrayMap (mapa raytrace dla odbić i refrakcji) wiec powinno dzialac jakos podobnie, choc nigdy sie tym w ten sposob nie bawilem i nie wiem jak to dziala :) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się