macsowhat Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 Mam problem - nie mogę znaleźć ustawienia odpowiadającego za kolor odbitego światła - chodzi mi o to że jak np.: słońce pada na zieloną ścianę to odbite od niej światło nie zmienia barwy tylko dalej pozostaje białe ( lub w bazowym kolorze ). Chodzi też o to aby nie zmniejszać ilości odbitego światła.
Master Kiełbaster Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 wrzuć ten mądry vrayowy materiał który nie wiem jak się nazywa :P daj do pierwszego slotu zielony materiał a do slotu z GI całkowicie biały i może ruszy :P
macsowhat Napisano 3 Styczeń 2007 Autor Napisano 3 Styczeń 2007 to nie do konca to - gdzies byla opcja zaznaczania czy gi ma odbijac swiatlo o zmienionym kolorze czy tez nie ... i w standardowym v-rayowym materiale w opcjach niby cos takiego jest ale nie dziala ... zawsze mozna zmniejszyc gi na chama ale nie o to chodzi ...
Hynol Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 W standartowym VRMacie ni ma takiej opcji imho. Mądry materiał o którym mówi Master Kiełbaster to VRayLightMtl który zmienia materiał w zależności od rodzaju kalkulacji. I działa. Można jeszcze zmienić saturacje GI z poziomu ustawień samego renderera.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się