Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem - nie mogę znaleźć ustawienia odpowiadającego za kolor odbitego światła - chodzi mi o to że jak np.: słońce pada na zieloną ścianę to odbite od niej światło nie zmienia barwy tylko dalej pozostaje białe ( lub w bazowym kolorze ). Chodzi też o to aby nie zmniejszać ilości odbitego światła.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

to nie do konca to - gdzies byla opcja zaznaczania czy gi ma odbijac swiatlo o zmienionym kolorze czy tez nie ... i w standardowym v-rayowym materiale w opcjach niby cos takiego jest ale nie dziala ... zawsze mozna zmniejszyc gi na chama ale nie o to chodzi ...

Napisano

W standartowym VRMacie ni ma takiej opcji imho. Mądry materiał o którym mówi Master Kiełbaster to VRayLightMtl który zmienia materiał w zależności od rodzaju kalkulacji. I działa. Można jeszcze zmienić saturacje GI z poziomu ustawień samego renderera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności