Jump to content

Jak ustawić aby od kolorowej powierzchni odbijało się białe światło ?


macsowhat
 Share

Recommended Posts

Mam problem - nie mogę znaleźć ustawienia odpowiadającego za kolor odbitego światła - chodzi mi o to że jak np.: słońce pada na zieloną ścianę to odbite od niej światło nie zmienia barwy tylko dalej pozostaje białe ( lub w bazowym kolorze ). Chodzi też o to aby nie zmniejszać ilości odbitego światła.

Link to comment
Share on other sites

to nie do konca to - gdzies byla opcja zaznaczania czy gi ma odbijac swiatlo o zmienionym kolorze czy tez nie ... i w standardowym v-rayowym materiale w opcjach niby cos takiego jest ale nie dziala ... zawsze mozna zmniejszyc gi na chama ale nie o to chodzi ...

Link to comment
Share on other sites

W standartowym VRMacie ni ma takiej opcji imho. Mądry materiał o którym mówi Master Kiełbaster to VRayLightMtl który zmienia materiał w zależności od rodzaju kalkulacji. I działa. Można jeszcze zmienić saturacje GI z poziomu ustawień samego renderera.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy