Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem - nie mogę znaleźć ustawienia odpowiadającego za kolor odbitego światła - chodzi mi o to że jak np.: słońce pada na zieloną ścianę to odbite od niej światło nie zmienia barwy tylko dalej pozostaje białe ( lub w bazowym kolorze ). Chodzi też o to aby nie zmniejszać ilości odbitego światła.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 742
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wrzuć ten mądry vrayowy materiał który nie wiem jak się nazywa :P daj do pierwszego slotu zielony materiał a do slotu z GI całkowicie biały i może ruszy :P

Napisano
  • Autor

to nie do konca to - gdzies byla opcja zaznaczania czy gi ma odbijac swiatlo o zmienionym kolorze czy tez nie ... i w standardowym v-rayowym materiale w opcjach niby cos takiego jest ale nie dziala ... zawsze mozna zmniejszyc gi na chama ale nie o to chodzi ...

Napisano

W standartowym VRMacie ni ma takiej opcji imho. Mądry materiał o którym mówi Master Kiełbaster to VRayLightMtl który zmienia materiał w zależności od rodzaju kalkulacji. I działa. Można jeszcze zmienić saturacje GI z poziomu ustawień samego renderera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności