Napisano 3 Styczeń 200718 l Mam problem - nie mogę znaleźć ustawienia odpowiadającego za kolor odbitego światła - chodzi mi o to że jak np.: słońce pada na zieloną ścianę to odbite od niej światło nie zmienia barwy tylko dalej pozostaje białe ( lub w bazowym kolorze ). Chodzi też o to aby nie zmniejszać ilości odbitego światła.
Napisano 3 Styczeń 200718 l wrzuć ten mądry vrayowy materiał który nie wiem jak się nazywa :P daj do pierwszego slotu zielony materiał a do slotu z GI całkowicie biały i może ruszy :P
Napisano 3 Styczeń 200718 l Autor to nie do konca to - gdzies byla opcja zaznaczania czy gi ma odbijac swiatlo o zmienionym kolorze czy tez nie ... i w standardowym v-rayowym materiale w opcjach niby cos takiego jest ale nie dziala ... zawsze mozna zmniejszyc gi na chama ale nie o to chodzi ...
Napisano 3 Styczeń 200718 l W standartowym VRMacie ni ma takiej opcji imho. Mądry materiał o którym mówi Master Kiełbaster to VRayLightMtl który zmienia materiał w zależności od rodzaju kalkulacji. I działa. Można jeszcze zmienić saturacje GI z poziomu ustawień samego renderera.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto