Napisano 4 Styczeń 200718 l Witam. Wyczytalem w pewnej madrej xiazce o mixowaniu map zeby nie bylo widac efektu kafelkow. Wszystko ladnie pieknie tylko nie moge jej nalozyc na obiekt http://img02.picoodle.com/img/img02/7/1/4/f_mixi_855fm_04bd9f03.jpg w xiazce cos niejasno pisza, ze mam zrobic kopie uzywanej textury do innego kanalu mapowania materialu typu mix(?) czy ktos wie z czym to sie je?:) prosze o wskazowki pozdr
Napisano 4 Styczeń 200718 l Witam. Wyczytalem w pewnej madrej xiazce o mixowaniu map zeby nie bylo widac efektu kafelkow. Wszystko ladnie pieknie tylko nie moge jej nalozyc na obiekt w xiazce cos niejasno pisza, ze mam zrobic kopie uzywanej textury do innego kanalu mapowania materialu typu mix(?) czy ktos wie z czym to sie je?:) prosze o wskazowki pozdr zaprzestań tego, proszę co do mapy mix to nie wiem, ale rozwiazaniem dla ciebie moze być programik Texture Shaker ktory z takich kamieni/cegielek moze zrobic niepowtarzalną mape dowolnej wielkosci
Napisano 4 Styczeń 200718 l Rozumie że "efekt kafelków" to tiling. Zapomnij o mixie i przygotuj dobrą bitmape. Nie wiem z jakiej książki korzystasz, ale bym się za bardzo na niej nie opierał w nauce.
Napisano 4 Styczeń 200718 l Bo Mix to MAPA, a nie MATERIAŁ. Mape Mix musisz użyć w kanale diffuse twojego materiału.
Napisano 4 Styczeń 200718 l Autor Mape Mix musisz użyć w kanale diffuse twojego materiału. noo wlasnie o to mi chodzilo:) dzieki !! PS korzystam z ksiazki "3ds max 6 skuteczne rozwiazania" Jon A. Bell ale widze ze wiele sie z niej nie naucze bo wszystkie triki tlumaczone sa po lebkach.
Napisano 4 Styczeń 200718 l Nie po łebkach, tylko trzeba co nieco wiedzieć, jeśli koniecznie chcesz książke to 3ds max5 - projekty i rozwiązania
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto