mrozik26 Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 nakldam texturke na boxa i chce aby jej dalsza czesc przechodzila na nastepnego polygona a tu w nastenym poly wyswietla ta sie ta sama textura od poczatku - jak to zrobic zeby bylo dobrze???
zdeno Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 na każdą ściankę boxa jest nakładana ta sama texturka od początku jeżeli masz mapowanie BOX ... jak chcesz aby texturka zawijała się na boxiku bez zniekształceń to poczytaj o "unwrap UV" a jak chcesz coś na szybko to daj modyfikator uvw map i przełącz na cylinder i pomachaj GIZMEM ... dodatkowo możesz każdą ze ścianek MAPOWAĆ osobno jeżeli zaznaczysz je z poziomu sub-object
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się