mrozik26 Napisano 5 Styczeń 2007 Share Napisano 5 Styczeń 2007 nakldam texturke na boxa i chce aby jej dalsza czesc przechodzila na nastepnego polygona a tu w nastenym poly wyswietla ta sie ta sama textura od poczatku - jak to zrobic zeby bylo dobrze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolipop Napisano 5 Styczeń 2007 Share Napisano 5 Styczeń 2007 przypisz obiektowi modyfikator uvw map Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 7 Styczeń 2007 Share Napisano 7 Styczeń 2007 na każdą ściankę boxa jest nakładana ta sama texturka od początku jeżeli masz mapowanie BOX ... jak chcesz aby texturka zawijała się na boxiku bez zniekształceń to poczytaj o "unwrap UV" a jak chcesz coś na szybko to daj modyfikator uvw map i przełącz na cylinder i pomachaj GIZMEM ... dodatkowo możesz każdą ze ścianek MAPOWAĆ osobno jeżeli zaznaczysz je z poziomu sub-object Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się