free_fly Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Witam proszę o podpowiedź jakie parametry zmienić w ustawieniach renderingu. 1render z tutka - ziarno http://polw.w.interia.pl/v/test%20noise%20copy.jpg http://polw.w.interia.pl/v/ustawki.jpg 2scena - pojawily sie ciemne miejsca na scianie + szum http://polw.w.interia.pl/v/testk%20copy.jpg http://polw.w.interia.pl/v/ust%20kuch.jpg
Hynol Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Było dokładnie opisane kilka dni temu. Szukanie nie boli.
!Ewert Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 temat rzeka...masakra kiedy sie ludzie nauczą szukać?
free_fly Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Napisano 8 Styczeń 2007 tak, wiem, zgadza sie - temat byl poruszany lecz nie wszystko zostalo wyjasnione po podbiciu parametrow renderu nadal wystepuja ziarna, moze to kwestia ustawienia swiatla lub materialu? http://polw.w.interia.pl/v/scena%20testy.jpg scena z tutkiem w ponizszym linku: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_interior.htm w 2 scenie jest lepiej ale tez sie renderuja smiecie http://polw.w.interia.pl/v/k.jpg jakie wartosci powinny byc rozsadne dla tych scen?( w tej chwili czasy renderow podskoczyly 3 krotnie) pozatym na stronie nie sa podane czasy z Global subdivs multiplier, chyba ze parametr ten zostal przydzielony bezposrednio do swiatel i materialow w scenie a w glownych ustawieniach wynosi 1 (albo zle cos zrozumialem) : http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_qmc.htm a path sampler - ma jakies znaczenie? ustawienia dla vray 1.5rc3 pozdrawiam
Touch Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Spróbuj może z takimi ustawieniami, wybacz, ale są do VRay'a 1.46, ale powinieneś dać radę. Poza tym, dużo zależy jak sam zauważyłeś, od ustawienia świateł (VRay Shadow Par. --> subdivids) jak i od ustawień materiałów, szczególnie tych, które coś odbijają (--> subdivids). Dodatkowo samo niedoświetlenie sceny ujemnie wpłynie na jakość renderingu. Co więcej, ustawienia, które zaprezentowałeś pokazują, że choćby Preset dla Irradiance mapy jest na poziomie Low, więc i się nie dziw, że masz słabą jakość. Czas niestety wydłużał się będzie proporcjonalnie do coraz to lepszej jakości renderingu, coś kosztem czegoś;) Możesz też podbić Min. samples i Global subdivs multiplier (tutaj nie szaleć) dla rQMC Sampler. Powodzenia;) PS. Co do podanych przeze mnie ustawień, jeśli ktoś ma jakieś uwagi to chętnie posłucham i będę wdzięczny;)
free_fly Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Napisano 15 Styczeń 2007 Dzieki TOUCH zastosowalem Twoje rady ale jeszcze to nie jest to - no i kwestia czasu testuje dalej z roznymi ustawieniami w rc3 http://polw.w.interia.pl/v/testy%20.jpg
Touch Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Czas niestety jest tutaj długi. Im lepsza jakość, tym dłuższy będzie czas. Zauważ, że tam, gdzie uzyskiwałeś najkrótsze 'timingi' kuleje AA, krawędzie masz poszarpane (klamka od okna, szczeliny przy szafkach). Zajrzyj do działu Light Contest, tam możesz też dużo podpatrzyć. Pozdrawiam!;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się