Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tak, wiem, zgadza sie - temat byl poruszany lecz nie wszystko zostalo wyjasnione

 

po podbiciu parametrow renderu nadal wystepuja ziarna, moze to kwestia ustawienia swiatla lub materialu?

http://polw.w.interia.pl/v/scena%20testy.jpg

 

scena z tutkiem w ponizszym linku:

http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_interior.htm

 

w 2 scenie jest lepiej ale tez sie renderuja smiecie

http://polw.w.interia.pl/v/k.jpg

 

jakie wartosci powinny byc rozsadne dla tych scen?( w tej chwili czasy renderow podskoczyly 3 krotnie)

 

pozatym na stronie nie sa podane czasy z Global subdivs multiplier,

chyba ze parametr ten zostal przydzielony bezposrednio do swiatel i materialow w scenie a w glownych ustawieniach wynosi 1 (albo zle cos zrozumialem) :

http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_qmc.htm

 

a path sampler - ma jakies znaczenie?

 

ustawienia dla vray 1.5rc3

 

pozdrawiam

Napisano

Spróbuj może z takimi ustawieniami, wybacz, ale są do VRay'a 1.46, ale powinieneś dać radę.

 

2002610322996304850_rs.jpg

 

2002691678335564242_rs.jpg

 

Poza tym, dużo zależy jak sam zauważyłeś, od ustawienia świateł (VRay Shadow Par. --> subdivids) jak i od ustawień materiałów, szczególnie tych, które coś odbijają (--> subdivids). Dodatkowo samo niedoświetlenie sceny ujemnie wpłynie na jakość renderingu. Co więcej, ustawienia, które zaprezentowałeś pokazują, że choćby Preset dla Irradiance mapy jest na poziomie Low, więc i się nie dziw, że masz słabą jakość.

Czas niestety wydłużał się będzie proporcjonalnie do coraz to lepszej jakości renderingu, coś kosztem czegoś;)

Możesz też podbić Min. samples i Global subdivs multiplier (tutaj nie szaleć) dla rQMC Sampler.

Powodzenia;)

 

PS. Co do podanych przeze mnie ustawień, jeśli ktoś ma jakieś uwagi to chętnie posłucham i będę wdzięczny;)

Napisano

Czas niestety jest tutaj długi. Im lepsza jakość, tym dłuższy będzie czas. Zauważ, że tam, gdzie uzyskiwałeś najkrótsze 'timingi' kuleje AA, krawędzie masz poszarpane (klamka od okna, szczeliny przy szafkach). Zajrzyj do działu Light Contest, tam możesz też dużo podpatrzyć. Pozdrawiam!;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności