Napisano 6 Styczeń 200718 l Witam proszę o podpowiedź jakie parametry zmienić w ustawieniach renderingu. 1render z tutka - ziarno http://polw.w.interia.pl/v/test%20noise%20copy.jpg http://polw.w.interia.pl/v/ustawki.jpg 2scena - pojawily sie ciemne miejsca na scianie + szum http://polw.w.interia.pl/v/testk%20copy.jpg http://polw.w.interia.pl/v/ust%20kuch.jpg
Napisano 8 Styczeń 200718 l Autor tak, wiem, zgadza sie - temat byl poruszany lecz nie wszystko zostalo wyjasnione po podbiciu parametrow renderu nadal wystepuja ziarna, moze to kwestia ustawienia swiatla lub materialu? http://polw.w.interia.pl/v/scena%20testy.jpg scena z tutkiem w ponizszym linku: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_interior.htm w 2 scenie jest lepiej ale tez sie renderuja smiecie http://polw.w.interia.pl/v/k.jpg jakie wartosci powinny byc rozsadne dla tych scen?( w tej chwili czasy renderow podskoczyly 3 krotnie) pozatym na stronie nie sa podane czasy z Global subdivs multiplier, chyba ze parametr ten zostal przydzielony bezposrednio do swiatel i materialow w scenie a w glownych ustawieniach wynosi 1 (albo zle cos zrozumialem) : http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_qmc.htm a path sampler - ma jakies znaczenie? ustawienia dla vray 1.5rc3 pozdrawiam
Napisano 13 Styczeń 200718 l Spróbuj może z takimi ustawieniami, wybacz, ale są do VRay'a 1.46, ale powinieneś dać radę. Poza tym, dużo zależy jak sam zauważyłeś, od ustawienia świateł (VRay Shadow Par. --> subdivids) jak i od ustawień materiałów, szczególnie tych, które coś odbijają (--> subdivids). Dodatkowo samo niedoświetlenie sceny ujemnie wpłynie na jakość renderingu. Co więcej, ustawienia, które zaprezentowałeś pokazują, że choćby Preset dla Irradiance mapy jest na poziomie Low, więc i się nie dziw, że masz słabą jakość. Czas niestety wydłużał się będzie proporcjonalnie do coraz to lepszej jakości renderingu, coś kosztem czegoś;) Możesz też podbić Min. samples i Global subdivs multiplier (tutaj nie szaleć) dla rQMC Sampler. Powodzenia;) PS. Co do podanych przeze mnie ustawień, jeśli ktoś ma jakieś uwagi to chętnie posłucham i będę wdzięczny;)
Napisano 15 Styczeń 200718 l Autor Dzieki TOUCH zastosowalem Twoje rady ale jeszcze to nie jest to - no i kwestia czasu testuje dalej z roznymi ustawieniami w rc3 http://polw.w.interia.pl/v/testy%20.jpg
Napisano 15 Styczeń 200718 l Czas niestety jest tutaj długi. Im lepsza jakość, tym dłuższy będzie czas. Zauważ, że tam, gdzie uzyskiwałeś najkrótsze 'timingi' kuleje AA, krawędzie masz poszarpane (klamka od okna, szczeliny przy szafkach). Zajrzyj do działu Light Contest, tam możesz też dużo podpatrzyć. Pozdrawiam!;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto