Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli przypiszesz materiał do poszczególnych face'ów, będziesz mógł zmieniać je dla każdej grupy oddzielnie.

 

Połączyć obiekty możesz na kilka sposóbów, wszystko zależy od softu.

Jeśli masz maxa, przekonwertuj jeden obiekt do edditable poly, klknij przycisk attach, zaznacz kolejną bryłę.

Napisano

Piotrek ma rację, ale ważne jest przede wszystkim to, co chcesz osiągnąć, bo od tego zalezy sposób, w jaki nalezy obiekty połaczyć. jest jeszcze na przykład takie rozwiązanie jak grupowanie, można też, jeśli obiekty na siebie nachodzą - połączyć je booleanem, dzieki czemu ich siatki się polaczą (Jeśli nie ma takiej konieczności, to nie polecam, bo grozi to pokaszanieniem siatki).

A co do tekstur: jak masz gotowy model, to dopiero wtedy teksturuj, to oszczedza czas.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności