Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

1.Jak zrobic dowolna ilosc klatek?

2.Jak zrobic swoja animacje klatka po klatce a nie jak jest standardowo ?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Powiedz lepiej, co chcesz zrobić. Ilośc klatek ustawiasz w opcjach, których ikonka jestt poniżej paska przewijania animacji na toolbarze.

Napisano

Jakbys tak napisal jeszcze w jakim programie to moze latwiej byloby Ci pomoc.

Napisano
  • Autor

Uzywam 3ds maxa i chodzi mi np. o animacje dowolna czyli powiedzmy ze ustawiam postac sam co klatke a nie tak ze na 80 klatce i ta postac sie przemieszcza tam.

 

Chodzi mi o inna metode niz autokey

Napisano

nie ma innego sposobu, jest tylko kluczowanie, niezaleznie co zrobisz bedzie to wjakiejs formie w trackview skluczowane tak czy siak :)

 

czy to bedzie auto key, czy samemu to skluczujesz to jeden pies...

 

chodzilo CI pewnie o poukladanie 3dobjektow jak obrazkow w starych animowankach, niestety tak mozna juz tlyko w image ready :) na podmienianych warstwach szopa :) ale w maxie ten numer bylby podobny tylko do robienia snapshotem (taki tool) kolejnych kopi animowanego obiektu, da sie, czasem jest to potrzebne, ale cos mam wrazenie ze bladzisz :)

Napisano

Lethys, Wektor ma rację. Do tego ludzie wymyślili tweening, żeby go używać, a nie się cofać. Oczywiście w maxie też możesz robić klucz co klatkę, tylko po co?

Napisano

Jak chcesz ruch urywany taki jaki jest na rysowanych animacjach to możesz zmniejszczyć ilość klatek na sekundę i animować co klatkę.

Napisano
  • Autor

ale co naprzydklad jak chce zrobci ze postac idzie prosto a pozniej podstakuje . To przeciez tam mi tego nie wyswietli tylko postac wyskoczy na poczaku i bedzie leciec to punktu koncowego.

 

A jak moge zmienic ilosc klatek ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności