Napisano 7 Styczeń 200718 l 1.Jak zrobic dowolna ilosc klatek? 2.Jak zrobic swoja animacje klatka po klatce a nie jak jest standardowo ?
Napisano 7 Styczeń 200718 l Powiedz lepiej, co chcesz zrobić. Ilośc klatek ustawiasz w opcjach, których ikonka jestt poniżej paska przewijania animacji na toolbarze.
Napisano 7 Styczeń 200718 l Jakbys tak napisal jeszcze w jakim programie to moze latwiej byloby Ci pomoc.
Napisano 8 Styczeń 200718 l Autor Uzywam 3ds maxa i chodzi mi np. o animacje dowolna czyli powiedzmy ze ustawiam postac sam co klatke a nie tak ze na 80 klatce i ta postac sie przemieszcza tam. Chodzi mi o inna metode niz autokey
Napisano 8 Styczeń 200718 l nie ma innego sposobu, jest tylko kluczowanie, niezaleznie co zrobisz bedzie to wjakiejs formie w trackview skluczowane tak czy siak :) czy to bedzie auto key, czy samemu to skluczujesz to jeden pies... chodzilo CI pewnie o poukladanie 3dobjektow jak obrazkow w starych animowankach, niestety tak mozna juz tlyko w image ready :) na podmienianych warstwach szopa :) ale w maxie ten numer bylby podobny tylko do robienia snapshotem (taki tool) kolejnych kopi animowanego obiektu, da sie, czasem jest to potrzebne, ale cos mam wrazenie ze bladzisz :)
Napisano 8 Styczeń 200718 l Lethys, Wektor ma rację. Do tego ludzie wymyślili tweening, żeby go używać, a nie się cofać. Oczywiście w maxie też możesz robić klucz co klatkę, tylko po co?
Napisano 8 Styczeń 200718 l Jak chcesz ruch urywany taki jaki jest na rysowanych animacjach to możesz zmniejszczyć ilość klatek na sekundę i animować co klatkę.
Napisano 8 Styczeń 200718 l Autor ale co naprzydklad jak chce zrobci ze postac idzie prosto a pozniej podstakuje . To przeciez tam mi tego nie wyswietli tylko postac wyskoczy na poczaku i bedzie leciec to punktu koncowego. A jak moge zmienic ilosc klatek ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto