Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

ostatnio na chwile sie pojawiła taka mała vizka w Wipie, ale stwierdziłem ze juz chce ją umiescic w galerii ukonczonych prac i wole zabrac sie za coś nowego (to ze nie mam jeszczcze kompletnie pomysłu, to szczegoł :)

 

3dsmax 5, Vray 1.42, 64bit Athlon 3000+, 512 ddram, rendertime'y jakoś miedzy 1 a 1,5 godziny, gdzies nawet zapisalem, ale nie moge znalezc w tym bałaganie na biurku :)

 

Kuchnia-kam2.jpg

 

Kuchnia-kam3.jpg

 

Kuchnia-kam4.jpg

 

Kuchnia-kam5.jpg

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Uuu..... :D:D:D Scena jest pomysłowa, ładny modeling, i texturing. Ale są za duże szumy. Jak dla mnie kanapa jest ochydna!! Zdradz jak zrobiłeś szyby w szafkach ponieważ brakuje mi tego w mojej nowej scenie a chciałbym ją za niedługo opublikować na forum. Życze pomyślnych renderingów (i lepszego maxa:))

Napisano

wieża ciśnień wywarła na manie większe wrażenie.

 

pokoik sam w sobie nie jest zły ale jest kilka błędów które chyba sam widzisz ;]

min. za niskie samplingi materiałów, ogólna pustota w kuchni, dziwne cienie na drzwiach i brak... karnisza na którym wisi zasłonka (która z resztą raz jest a raz jej nie ma) :)

 

imo pospieszyłeś się trochę z tym GFW, ale mam nadzieję, że kolejne wizki będą lepsze.

 

 

Pozdrawiam

Napisano

brak... karnisza na którym wisi zasłonka (który z resztą raz jest a raz go nie ma) :)

 

o żesz *** :) jeden kadr renderowalem specjalnie jeszcze raz, bo zapomniałem odznaczyc renderable dla obiektu zasłony, ale ten jeden akurat pominalem. nie wiem jak moglme tego nie zauwazyc :D

 

kgz1010 - szyby w szafkach to zwykly vraymtl ze zmneijszonym glossines (chyba okolo 0,8) i dodatkowo wyłaczone rzucanie cieni, bo to prostsze niż bawienie się z kaustyką

Napisano
nie wiem jak moglme tego nie zauwazyc :D

 

zdarza się ;) ja wyrenderowałem ostatnio pół kuchni jak zauważyłem, że nie nałożyłem z powrotem materiału na kafelki. 2h poszły w zlew :]

 

Pozdrawiam

Napisano

ziarno ;> i jak dla mnie to coś mi ostrość miejscami NIE gra :P np. 3 render prawa strona.....no ale to moja opinia =) nie musicie się z nią zgadzać :P, PUSTO ;/ ale wieża ciśnień jest OK :P

 

tweety: na mnie wieża ciśnień również wywarła większe wrażenie

Napisano

Mi sie podoba, zwlaszcza material kanap. Troche rzeczywiscie zbyt maly sampling, przez co noise za bardzo widoczny (na ostatnim renderze totalnie brak sampli na drzwiach i na blacie po lewej). Material firanki swietny no i wogole cieplo, ladnie i funkcjonalnie, chociaz w czesci kuchennej krzesla przy stole wydaja sie nie miec mozliwosci odsuniecai (wasko tam jakos tak).

 

ogolnie miodzio, pozdro!

Napisano

Mi scenka takze sie bardzo sie podoba -> ale..(mozliwe ze sie myle, moze u mnie jakies stare budownictwo) wydaje mi sie ze brakuje rur przy kaloryferach..Pozdrawiam..zycze kolejnych udanych scenek!

ps. no i chyba ciezko otwiera sie takie okna i balkon..bez klamek..chyba ze nie dowidze :P

Napisano

Nie bo to są kaloryfery lewitacyjne :D One pobierają ciepło z wydychanego powietrza i oddają je kiedy robi się chłodno. No co Ty takich w domu nie masz??

 

A tak na poważnie to ładniutkie to mieszkanko, aż by się chciało tam trochę pomieszkać, tylko ten telewizor tak trochę nieszczęśliwie ustawiony, ślepić w oczy będzie jak się żaluzji nie zasłoni :P

Napisano

Więc tak ogólnie render jest ok ale po pierwsze nie podoba mi się telewizor (nie modeling tylko texturing [ziarno]) po drugie nie podoba mi się kolor kanap (jakiś taki *********) po trzecie krzesła w kuchni wyglądają ochydnie :) No i po czwarte to te książki na pólkach to jakoś prosto wszystkie stoją, mogłes pare choćby lekko przechylic by wyglądały jak ksiązki a nie jakies pudełka(chyba że o to ci chodziło). Ale i tak fajnie :)

Napisano

Pavulon 13, Baczuś - te koloryfery tak wyglądają, wiem bo akurat wzorowałem sie na tych co sam mam w domu i te wszystkie rurki i podobne rzeczy są za kaloryferem, wiec ich nie widac.

 

bloo1010 - to nie ksiazki, tylko CD i DVD.

Napisano

Kwiatek na pierwszym renerze i nie tylko chyba za bardzo zielony i zbyt rzuca sie w oczy.Mogłes dac kolor mniej "żywszy".Na renderze gdzie jest kuchania i jest ten stolik to za malo miejsca aby sie ktos wepchnął i usiadł.Co do renderingu i oswietlenia to bardzo mi sie podoba.Szczegulnie te przeswietlenia na pierwszym renderze.Praca mi sie bardzo podoba...

 

Zdradz jak zrobiłes material kanapy.

 

aha i te przeswietlenia jak zrobiłeś?

 

ps1: w telewizorze za duży szum

ps2: kwiatek ma za proste liście.

Napisano

Yaro - z tymi krzesłami przy stole to sie tylko tak wydaje. Na drugim renderze troche widac ze jest wiecej miejsca, a tu masz rzut pomieszczenia.

materiał kanapy to zwykle v-ray-mtl z glossinees około 0,8. natomiast jesli chodzi o fałdy to v-ray-displacement i mapy recznei zabazgrane w photoshopie.

prześwietlenia same wyszły :) Dodam tylko ze directional (słonce) ma multiplier 6,0 :)

 

tweety - nie, nie udostepnie :P

a to dlatego ze pare fajnych roslinek jest tutaj:

http://3dp2.0catch.com/plants1.html

 

a co do koloru kanapy to akurat wyszło, jak wyszło. Ciezko było dopasować do siebie tyle roznych odcieni brązu (sciany, panele, kanapy, meble w pokoju i w kuchni). Na renderze zawsze inaczej wychodzi a do tego jest postprodukcja w PSie.

  • Like 1
Napisano

Ładne fajny material kanap, fajne umeblowanie stolika jadalnego niezle rozwiazanie, zyrandol nad tym stolikiem nie jest za nisko, a tak to pieknie




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności