tado Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 Witam wszystkich! Chyba po raz drugi zabieram głos na tym forum:). Chce zamieścić tutaj wspolny projekt - mój i kolegi (Goral). Cel pracy to zamodelowanie (a właściwie proba zamodelowania:)) nowego kościoła z Suchej Beskidzkiej. Grafiką interesujemy się od niedawna, jest to nasz druga praca, jaką robiliśmy w grafice 3d. Bedziemy tutaj zamieszczać kolejne etapy naszej pracy - liczymy na szereg przydatnych i cennych dla nas komentarzy :). Miejmy nadzieje, że się uda... Projekt robimy w XSI. Pozdrawiam Poniżej fotka kościoła:
tado Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Napisano 8 Styczeń 2007 Pierwsze okno :). Jutro bedzie z teksturami, bo dzisiaj już nie mam czasu. Pozdrawiam!
Demon Hunter Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 no jak na drugą pracę to postawiliscie sobie ładną poprzeczkę :) ale życzę powodzenia :)
buczer Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 okno z rozetą przyklapło w stosunku do proporcji na zdjęciu
tado Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Napisano 8 Styczeń 2007 Upsss... to nie to zdjęcia zaraz zmienia to co miało być!!!
mkk3a Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 jak na taki detal, to stanowczo zbyt szczegolowe. nie ma sensu ładować polygonów w rzeczy ktorych i tak nie bedzie widac, poza tym wiele rzeczy da sie nadrobic teksturami, a jesli sie na nich nie skupicie w dalszym etapie, to zaden modeling nie pomoze. ale jesli Wam sie uda, to scenka bedzie miodzio :) trzymam kciuki
goral Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 A koło kościoła jest dzwonnica...Nie bawiłem się we wszystkie szczegóły bo zbytnio nie mamy teraz na to czasu...
sand Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 szkoda ze krzyza nie widac. Wyglada fajnie, ale proporcje pobubiliscie (glownie balkon)
tado Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Napisano 8 Styczeń 2007 Widze, że jest duże zainteresowanie....:) - cieszy mnie to niezmiernie. Dzięki za uwagi - będą wykorzystane ;).
ttaaddeekk Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 czyżbym witał na forum mieszkańców mojego rodzinnego miasta :D:D:D ??? radziłbym zrobić najpierw ogólną bryłe a nie zaczynać od szczegółu. a tu macie klika inspiracji http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=214489 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=356484 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=137657 powodzenia
tado Napisano 9 Styczeń 2007 Autor Napisano 9 Styczeń 2007 czyżbym witał na forum mieszkańców mojego rodzinnego miasta :D:D:D ??? radziłbym zrobić najpierw ogólną bryłe a nie zaczynać od szczegółu. a tu macie klika inspiracji http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=214489 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=356484 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=137657 powodzenia Niezłe prace, a wręcz powedziałbym zajebis..:]. Dzięki Niestety nie mamy zbyt dużo czasu na bawienie się w szczegóły, więc nasza praca nie bedzie aż tak zapierała dech w piersi jak te z linków - heheh, ale może troszku:):). Czas nas goni, gdyż do projektu musimy napisać jeszcze 100 stronicową dokumentacje, a nasze komputery nie są też najlepsze do tego typu roboty - czasami nie dużo brakowało, aby mój laptop wyleciał przez okno!!:) Pozdrawiam:]
tado Napisano 10 Styczeń 2007 Autor Napisano 10 Styczeń 2007 Hej. Co myslicie o tym....?? Licze na jakieś sugestie odnośnie tekstur...
sand Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Ciezko wyczuc z ta tekstura bo nie widac calego kosciola i nie wiem czy bedzie pasowalo :)
tado Napisano 10 Styczeń 2007 Autor Napisano 10 Styczeń 2007 Ciezko wyczuc z ta tekstura bo nie widac calego kosciola i nie wiem czy bedzie pasowalo :) Głownie to chodzi o to żeby te okna jakoś wygłądały :):), bo jest to nasza praca i do lutego musi być skończona - razem z dokumentacją(niestety). W lutym możemy jedynie jakieś malutkie:) poprawki zrobić bo inaczej bedziemy mieć problem z wyrenderowaniem animacji (laptop juz sie poci:):) )....
serratus Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Proporcje okiennic wydają się być OK, nie chcę się czepiać najdrobniejszych szczegółów,ale proponuje korektę tekstury ramy okiennej, ponieważ wydaje się że jest trochę za czysta. Zresztą sam porównaj:
tado Napisano 10 Styczeń 2007 Autor Napisano 10 Styczeń 2007 Proporcje okiennic wydają się być OK, nie chcę się czepiać najdrobniejszych szczegółów,ale proponuje korektę tekstury ramy okiennej, ponieważ wydaje się że jest trochę za czysta. Zresztą sam porównaj: No musze przyznać Ci racje :). To teksturowanie strasznie daje mi w kość - po prostu nie bardzo wiem jak zrobić żeby bylo jak na zdjęciu ;). Może kotoś mi coś podpowie - jak mam sie za to zabrać ?!:) ). Na tym oknie jest poprostu powielone zdjęcie kawałka muru z okna zamieszczonego poniżej :) i tyle...: Pozdrawim i czekam na podpowiedzi ;) ;)
tado Napisano 10 Styczeń 2007 Autor Napisano 10 Styczeń 2007 Oto model scian - żeby nie było ze tylko okna robimy :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się