danx Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 Witam Jestem w trakcie wizualizacji domku jednorodzinnego. Generalnie wszystko ok, ale nie moge uzyskać efektu odblasku na szybach i dachówce. W próbkach materiały wyglądają pięknie, gdy nanosze je na obiekty wscenie i renderuje to kolor właście dobry, ale tracę właśnie tą połyskliwośc, którą widać w oknie próbek. Materiały to brass i grass vraymtl.(bez zmiany ustawień) Światłow to vraysun , pbounnces :irradiance map, sbounces: light cache AA : cook variable, caustics wyłączone. Będe wdzięczny za pomoc. Pozdraiwam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz3d Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 a dajesz reflect?:)przesun paseczek troszke w dol-mozesz dac nawet do polowy i ocen efekt. A parametr refl.glossines najlepiej kolo jedynki(lepiej dac nieco mniej niz jedeen dla szyby bo jedynka da efekt calkowitego lustra) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danx Napisano 9 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2007 Zastosowałem wskazówki, ale nie bardzo się zmieniło. Na szybie mam materiał egzVrayGlass. Po zrenderowaniu szybę mam czarną , a połysku charakterystycznego dla materiału szkła zero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 A czy w tych szybach ma się co odbijać? Ewentualnie zmień kolor tła. Nawiasem mówiąc to nie ten dział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danx Napisano 9 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2007 Generalnie nie musi się nic odbijąć. Za szybą firanka. Jak renderuje, to wygląda, tak , jakby szyby nie było. P.S. W którym dziale zadawać tego typu pytania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz3d Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 rzeczywiscie zmien bo mederator Cie doprowadzi do porzadku-ja daje tak jak wspomnaialem wczesniej parametry ale jako material szkla ustawiam na vraymtl-nie kombinuje z egzvrayglas-sprawdz moze czy ma sie co odbijac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 To może pokaż render, coby jasne było o co chodzi. Texturing. Albo rendering jak już ktoś to zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danx Napisano 9 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2007 Taki mały obrazek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 10 Styczeń 2007 Share Napisano 10 Styczeń 2007 W takim razie prawie na pewno po prostu nie ma co sie w tym oknie odbijac. Zapewne masz ustawione czarne tło sceny, które sie odbija i dlatego jest czarno. Zmien tlo lub wstaw jakas mape odbic w materiale i powinno dzialac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danx Napisano 10 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2007 Dzięki. Pomogło. Wstawiłem tło z nbiebem i szybka przestała być czarna. Jeszcze raz dzięki Pozdrwaiwam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się