Skocz do zawartości

Animacja 3d: głowa


zioło

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hm, za dużo to tego nie ma...tylko 3 sekundy. Czym to robisz, morpherem? Czy jakieś kości, helpersy, bo cały czas pozostaje problem rzuchwy o którym napisał master. Poza tym chyba masz aspiracje do zrobienia dobrego lip sync-ingu a tu znowu tak se. Poczytaj o tym trochę. W maxie nawet tutorial jest na ten temat z jakimś wojskowym. Chodzi generalnie o to żeby stworzyć kilka póz dla kilku podstawowych głosek albo ich zbiorów i potem to miksować zmieniając tylko czas tak to przynajmniej wygląda przy morpherze.

Np nie powinno się zaczynać ot otwierania całych ust przecież jak mówisz "we" to nie otwierasz całej buzi tylko wypychasz usta do przodu.

Pracuj dalej, idziesz w lepszą stronę i może coś kiedyś z tego będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki.

kosci tylko do ruszania głową i troszke szczeka(niestety troszke zle je wymodelowalem i z tym mialem wielki problem) próbowalem dac wiecej kosteczek na calej twarzy ale nie wychodzilo mi to najlepiej.

resztę robilem morpherem tak jak mowisz.

Dzieki za koment, bede pracował dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich i proszę o pomoc!!

Otóż napotkałem na bardzo dziwny problem z ktorym mam styczność pierwszy raz.

Pracowalem nad linkowaniem mojej nowej glowy i stała sie rzecz dziwna, wczoraj wszystko wyglądalo ladnie i bylem juz prawie zadowolony wiec zapisalem scene i dalsze prace odłożyłem na nastepne dni.

gdy dzis włączylem scene okazalo sie że moje linkowanie calkowicie sie rozwaliło!!

tu wyglada prawie dobrze:

screen01.jpg

natomiast gdy odwrócę głowę dzieje sie cos takiego:

screen02.jpg

 

da sie to naprawic czy cały wieczór pracy na marne?

zapisuje scenki co jakis czas i poprzednie scenki rozleciały sie w taki sam sposob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz włączone autosave? Jeśli tak to możesz tam znaleźć swoją jeszcze nie zniszczoną scenę. Tak a propos ustaw autosave-y na najwięcej jak się da, przy dużych projektach się przydaje a animacje do nich często należą.

I wejdź do schematic view. Możliwe, że odłączyłeś tylko jeden obiekt(główny)

A reszta jest ok.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze:

co to są wagi?:D

szkielet podąża za celami jak pisze Kris.

Nie otwożę sceny z dobrym skinem bo w kazdym pliku tak sie zrobilo- chociaż koncząc prace bylo napewno dobrze! wiec to jest zastanawiajace ze zapisalem dobra scene a gdy otworzyłem byla juz zepsuta.

kość główna wydaje sie byc dopasowana wiec nie wiem co jest grane:/

enwelope.jpg

chyba jednak bede musial zaczynać od nowa:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szyja gra

Więc pewnie problem polega na tym że kontrolery (skroń, brwi nos, usta i coś tam pod oczmi) wogóle nie łapią siatki

Ok. wejdź w skina włącz Edit Envelopes, zaznacz na liście któryś z kontrolerów nosa

I klikni na coś takiego jak Paint Weighs,to działa jak pędzel, malując po powierzchni modelu łapiesz wierzchołki siatki, które są przypisane danemu kontrolerowi

Ale przed tym przechyl trochę twarz aby widzieć efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności