zioło Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Czesc. wrzucam tu bardzo krociutką animacje twarzy. narazie jedno słówko ale postaram sie w wolnych chwilach zrobic troszke dłóższą, moze inna głowe, jeszcze sie zastanawiam. http://www.stronki.pl/tomek/vip/life.avi pierwszy raz robie animke twarzy wiec prosze o spostrzezenia i inne cenne rady:)
Tomek Kosiorek Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Widzę że wzorowałeś sie na Grześku Jonkajtysie:) Mantisie inaczej. mało zrobione mało do ocenienia ale super,ze ktoś to robi. Jak zrobisz coś zupełnie swojego będzi łatwiej ocenić bo teraz to mogę tylko powiedzieć, że daleko trochę od oryginału.
zioło Napisano 10 Styczeń 2007 Autor Napisano 10 Styczeń 2007 Nie ukrywam ze wzorowalem sie na Mantisie. Mialem animowac ludzka glowe ale ta wydawala mi sie na początek prostsza. Kiedy nabiore troszke wprawy zrobie cos w 100% swojego.
Master Kiełbaster Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 niech rusza żuchwą a nie samym podbródkiem :* no chyba że ufocy tak mają :P
zioło Napisano 13 Styczeń 2007 Autor Napisano 13 Styczeń 2007 Nastepna animka:) http://www.stronki.pl/tomek/vip/anim.avi zajmuje tylko 425kb wiec nie ma wymowek, sciagajcie i piszcie:) Troszke na to czasu poswiecilem i przylozylem sie bardziej:)
DaveBorck Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Hm, za dużo to tego nie ma...tylko 3 sekundy. Czym to robisz, morpherem? Czy jakieś kości, helpersy, bo cały czas pozostaje problem rzuchwy o którym napisał master. Poza tym chyba masz aspiracje do zrobienia dobrego lip sync-ingu a tu znowu tak se. Poczytaj o tym trochę. W maxie nawet tutorial jest na ten temat z jakimś wojskowym. Chodzi generalnie o to żeby stworzyć kilka póz dla kilku podstawowych głosek albo ich zbiorów i potem to miksować zmieniając tylko czas tak to przynajmniej wygląda przy morpherze. Np nie powinno się zaczynać ot otwierania całych ust przecież jak mówisz "we" to nie otwierasz całej buzi tylko wypychasz usta do przodu. Pracuj dalej, idziesz w lepszą stronę i może coś kiedyś z tego będzie.
zioło Napisano 13 Styczeń 2007 Autor Napisano 13 Styczeń 2007 dzieki. kosci tylko do ruszania głową i troszke szczeka(niestety troszke zle je wymodelowalem i z tym mialem wielki problem) próbowalem dac wiecej kosteczek na calej twarzy ale nie wychodzilo mi to najlepiej. resztę robilem morpherem tak jak mowisz. Dzieki za koment, bede pracował dalej.
asblaze Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 eee nie wiem czy ja dobrze kumam... może coś mi nie pobiera.. ale czy w pierwszej animce ufok mówi: "Life" [koniec] a w drugiej "it just begin"?[koniec]...??
zioło Napisano 16 Styczeń 2007 Autor Napisano 16 Styczeń 2007 Wszystko dobrze zrozumiales. Co w tym dziwnego?
zioło Napisano 18 Kwiecień 2007 Autor Napisano 18 Kwiecień 2007 Witam wszystkich i proszę o pomoc!! Otóż napotkałem na bardzo dziwny problem z ktorym mam styczność pierwszy raz. Pracowalem nad linkowaniem mojej nowej glowy i stała sie rzecz dziwna, wczoraj wszystko wyglądalo ladnie i bylem juz prawie zadowolony wiec zapisalem scene i dalsze prace odłożyłem na nastepne dni. gdy dzis włączylem scene okazalo sie że moje linkowanie calkowicie sie rozwaliło!! tu wyglada prawie dobrze: natomiast gdy odwrócę głowę dzieje sie cos takiego: da sie to naprawic czy cały wieczór pracy na marne? zapisuje scenki co jakis czas i poprzednie scenki rozleciały sie w taki sam sposob.
DaveBorck Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 A masz włączone autosave? Jeśli tak to możesz tam znaleźć swoją jeszcze nie zniszczoną scenę. Tak a propos ustaw autosave-y na najwięcej jak się da, przy dużych projektach się przydaje a animacje do nich często należą. I wejdź do schematic view. Możliwe, że odłączyłeś tylko jeden obiekt(główny) A reszta jest ok. Pozdro
Kris_R Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 Wygląda jakby Skin miał fatalnie wagi przypisane... podmalowałeś porządnie wagi na tym modelu? bo sam szkielet z tego co widzę podąża za celami 'Look At' ... tylko siatka zostaje z tyłu jakoś.
asblaze Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 no niestety wygląda rzczywiście na zwalonego skina ... otwórz scene z dobrym skinem i wyexportuj sobie wagi :)
Mr Pank Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Z tego co widzę na obrazku musisz zwiększyć siłę zakresu kości która odpowiada za kontrolowanie głowy (mam nadzieje że wiesz która to kość)
zioło Napisano 19 Kwiecień 2007 Autor Napisano 19 Kwiecień 2007 po pierwsze: co to są wagi?:D szkielet podąża za celami jak pisze Kris. Nie otwożę sceny z dobrym skinem bo w kazdym pliku tak sie zrobilo- chociaż koncząc prace bylo napewno dobrze! wiec to jest zastanawiajace ze zapisalem dobra scene a gdy otworzyłem byla juz zepsuta. kość główna wydaje sie byc dopasowana wiec nie wiem co jest grane:/ chyba jednak bede musial zaczynać od nowa:(
Mr Pank Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Ok. teraz pokaż zakres niższej kości ,chodzi mi o szyje Może zakres niższej kości nachodzi na twarz
Mr Pank Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 szyja gra Więc pewnie problem polega na tym że kontrolery (skroń, brwi nos, usta i coś tam pod oczmi) wogóle nie łapią siatki Ok. wejdź w skina włącz Edit Envelopes, zaznacz na liście któryś z kontrolerów nosa I klikni na coś takiego jak Paint Weighs,to działa jak pędzel, malując po powierzchni modelu łapiesz wierzchołki siatki, które są przypisane danemu kontrolerowi Ale przed tym przechyl trochę twarz aby widzieć efekt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się