Skocz do zawartości

Scena 3D: - FSM - SYRENA 105


gucias

Rekomendowane odpowiedzi

No i koniec. Postanowiłem zakończyć zabawę z tym modelem.

Pobawiłem się jeszcze nieco w Gimpie i takie coś ostatecznie mi wyszło.

Mam nadzieję że się spodoba komuś....

 

 

Soft: BLENDER 2.42a

Renderer: Blender Internal

 

a tutaj MOJA GALERIA PRAC Z BLENDERA

 

 

 

Obrazki są 1200x660 pix. Jedna sztuka robiła się ok. 1h

 

http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena1a.jpg

http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena2a.jpg

http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena3a.jpg

http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena4a.jpg

http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena5a.jpg

http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena6a.jpg

 

 

 

Pozdrawiam.

 

 

 

 

p.s

:)

były pytanka by pokazać scenę oto ona....

 

www.gucias.republika.pl/scena5.jpg

www.gucias.republika.pl/scena1.jpg

www.gucias.republika.pl/scena2.jpg

www.gucias.republika.pl/scena3.jpg

www.gucias.republika.pl/scena4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wszytko cacy.. tylko jak zwykle guciasowi nie sarczyło sił na dopieszczenie detali...

 

ponieważ nie jest to obiekt a scena - przyczepie sie do:

 

budynek - troche za mało szczeółów - aż się prosi o lepsze wymodelowanie tych łuków

połączenia textury cegieł w wejsciu i na łukach

na 1wszym obrazku 2 gi plan kuleje

 

texturka cokołu trochę za 'sterylna' w porówniau z resztą - odstaje jkaością jak na moje

 

gazety troche sztywnie wyglądają

 

no może jeszcze bym się pokusił o zbicie jakiejś szyby w kamienicy ; )

 

poza tym chyba twoja najlepsza praca jaką tutaj pokazujesz na forum... tak trzymaj!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! nie podoba mi się textura podłoza mogłes dac jakiś displace (niewiem jak to jest w blenderze) no i textura scian wygląda okropnie. Modelik syrenki wygląda ok, pokaż siateczke. Dalszych błędów nie będe sie doszukiwał ponieważ zaraz musze spadac i niemam na to czasu. PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem sympatycznie, podoba mi sie ale:

 

-Ten noise mnie wkurza nie jest fajny

-Przednie lampy do poprawki materiał

-Opony materiał do poprawki

-Mapowanie tekstury ściany albo textura cos tam nie leży najlepiej zakrzywione cegły wychodzą

 

Reszta wydaje sie całkiem całkiem naprawdę. Czy możesz zaprezentować jak zorganizowana jest sama scena ? jestem bardzo ciekaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za kulisy sceny, zastanawiam sie czemu ten blender tak ci kosi te teksturkę cegły skoro ona sama w sobie jest ok

Mysle ze (bo niwe znam tego softu)coś miesz z mapowaniem z powodu jakichś manewrów z normals, gładziłes tam cos ? usredniałeś ? Nie wiem zgaduję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) nic nie grzebałem z mapowaniem ściany. Poprostu uv zmapowałem ją i tyle.

Zwykły nor (bump) dałem potem na texę ściany.

Wstyd się przyznać ale dopiero po zrobieniu tej pracki poznałem w praktyce normalmapy, zawsze myślałem że to nic specjalnego ale od teraz to się zmieni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności