gucias Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 No i koniec. Postanowiłem zakończyć zabawę z tym modelem. Pobawiłem się jeszcze nieco w Gimpie i takie coś ostatecznie mi wyszło. Mam nadzieję że się spodoba komuś.... Soft: BLENDER 2.42a Renderer: Blender Internal a tutaj MOJA GALERIA PRAC Z BLENDERA Obrazki są 1200x660 pix. Jedna sztuka robiła się ok. 1h http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena1a.jpg http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena2a.jpg http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena3a.jpg http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena4a.jpg http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena5a.jpg http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena6a.jpg Pozdrawiam. p.s :) były pytanka by pokazać scenę oto ona.... www.gucias.republika.pl/scena5.jpg www.gucias.republika.pl/scena1.jpg www.gucias.republika.pl/scena2.jpg www.gucias.republika.pl/scena3.jpg www.gucias.republika.pl/scena4.jpg
boba Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 wszytko cacy.. tylko jak zwykle guciasowi nie sarczyło sił na dopieszczenie detali... ponieważ nie jest to obiekt a scena - przyczepie sie do: budynek - troche za mało szczeółów - aż się prosi o lepsze wymodelowanie tych łuków połączenia textury cegieł w wejsciu i na łukach na 1wszym obrazku 2 gi plan kuleje texturka cokołu trochę za 'sterylna' w porówniau z resztą - odstaje jkaością jak na moje gazety troche sztywnie wyglądają no może jeszcze bym się pokusił o zbicie jakiejś szyby w kamienicy ; ) poza tym chyba twoja najlepsza praca jaką tutaj pokazujesz na forum... tak trzymaj!
Lis Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 teksturka sciany straszliwie plaska i rozmyta. reszta cacy :D
bloo1010 Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Witam! nie podoba mi się textura podłoza mogłes dac jakiś displace (niewiem jak to jest w blenderze) no i textura scian wygląda okropnie. Modelik syrenki wygląda ok, pokaż siateczke. Dalszych błędów nie będe sie doszukiwał ponieważ zaraz musze spadac i niemam na to czasu. PZDR
gucias Napisano 10 Styczeń 2007 Autor Napisano 10 Styczeń 2007 owszem są pewne niedoskonałości ale ....no człowiek uczy się całe życie.....
pecet Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 ja się nie będe czepiał tym razem, jest ładnie :)
Predator Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 ehh dwadziecia trzy llata temu taka tylko biala rodzice mnie do zlobka wozili :) milo wspominam te autko :) niesamowicie glosny specyficzny halas wydajacy przez silnik :). Mi sie podoba choc otoczenie i wycieraczki mogloby byc lepsze. :)
piksar Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 bardzo ładne - zrób wideotuta jak sie modeluje auto w blenderze bo nie moge się do niego przekonać
!Ewert Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 drzewa i to tamto z tyłu mi sie wogóle nie podoba... a tak to wypas;]
ftrampkach Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 kostka brukowa przebrzydka bo przepłaska i do wymodelowania chyba albo przynajmniej zdisplejsmentowania - i zrob to bo szkoda sceny gdyz reszta jest GENIALNA :] pozdro.
Master Kiełbaster Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 szum bardzo sztuczny i nie ma klimatu prlu :*
gucias Napisano 13 Styczeń 2007 Autor Napisano 13 Styczeń 2007 czemu nie ma klimatu prl'u? telewizor mialem postawić przed oknem do zdjęcia :) jak w Kargulach?
damusTo Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Całkiem sympatycznie, podoba mi sie ale: -Ten noise mnie wkurza nie jest fajny -Przednie lampy do poprawki materiał -Opony materiał do poprawki -Mapowanie tekstury ściany albo textura cos tam nie leży najlepiej zakrzywione cegły wychodzą Reszta wydaje sie całkiem całkiem naprawdę. Czy możesz zaprezentować jak zorganizowana jest sama scena ? jestem bardzo ciekaw
gucias Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Napisano 15 Styczeń 2007 :) były pytanka by pokazać scenę oto ona.... www.gucias.republika.pl/scena5.jpg www.gucias.republika.pl/scena1.jpg www.gucias.republika.pl/scena2.jpg www.gucias.republika.pl/scena3.jpg www.gucias.republika.pl/scena4.jpg
krzyhhh Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 ejj to jest syrena 105 LUX !!! bez "lux" miały otwierane drzwi odwrotnie i były tańsze a praca bardzo ładna ;)
Homa Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Bardzo przyjemne wrażenie ogólne :-) O niedociągnięciach przedmówcy już poklikali... mnie szczególnie razi ten dziwny (zbyt dziwny) noise... poza tym miodzio. Gratulacje!
gucias Napisano 21 Styczeń 2007 Autor Napisano 21 Styczeń 2007 fajnie że sie podoba...niektórym :) obiecuje ze nastepna pracka bedzie lepsza, ta juz nie poprawiam nie chce mi sie :) Pozdrawiam
damusTo Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 Dzieki za kulisy sceny, zastanawiam sie czemu ten blender tak ci kosi te teksturkę cegły skoro ona sama w sobie jest ok Mysle ze (bo niwe znam tego softu)coś miesz z mapowaniem z powodu jakichś manewrów z normals, gładziłes tam cos ? usredniałeś ? Nie wiem zgaduję
gucias Napisano 23 Styczeń 2007 Autor Napisano 23 Styczeń 2007 :) nic nie grzebałem z mapowaniem ściany. Poprostu uv zmapowałem ją i tyle. Zwykły nor (bump) dałem potem na texę ściany. Wstyd się przyznać ale dopiero po zrobieniu tej pracki poznałem w praktyce normalmapy, zawsze myślałem że to nic specjalnego ale od teraz to się zmieni :)
Rekomendowane odpowiedzi