Napisano 10 Styczeń 200718 l No i koniec. Postanowiłem zakończyć zabawę z tym modelem. Pobawiłem się jeszcze nieco w Gimpie i takie coś ostatecznie mi wyszło. Mam nadzieję że się spodoba komuś.... Soft: BLENDER 2.42a Renderer: Blender Internal a tutaj MOJA GALERIA PRAC Z BLENDERA Obrazki są 1200x660 pix. Jedna sztuka robiła się ok. 1h http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena1a.jpg http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena2a.jpg http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena3a.jpg http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena4a.jpg http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena5a.jpg http://www.gucias.republika.pl/nowasyrena6a.jpg Pozdrawiam. p.s :) były pytanka by pokazać scenę oto ona.... www.gucias.republika.pl/scena5.jpg www.gucias.republika.pl/scena1.jpg www.gucias.republika.pl/scena2.jpg www.gucias.republika.pl/scena3.jpg www.gucias.republika.pl/scena4.jpg
Napisano 10 Styczeń 200718 l wszytko cacy.. tylko jak zwykle guciasowi nie sarczyło sił na dopieszczenie detali... ponieważ nie jest to obiekt a scena - przyczepie sie do: budynek - troche za mało szczeółów - aż się prosi o lepsze wymodelowanie tych łuków połączenia textury cegieł w wejsciu i na łukach na 1wszym obrazku 2 gi plan kuleje texturka cokołu trochę za 'sterylna' w porówniau z resztą - odstaje jkaością jak na moje gazety troche sztywnie wyglądają no może jeszcze bym się pokusił o zbicie jakiejś szyby w kamienicy ; ) poza tym chyba twoja najlepsza praca jaką tutaj pokazujesz na forum... tak trzymaj!
Napisano 10 Styczeń 200718 l Witam! nie podoba mi się textura podłoza mogłes dac jakiś displace (niewiem jak to jest w blenderze) no i textura scian wygląda okropnie. Modelik syrenki wygląda ok, pokaż siateczke. Dalszych błędów nie będe sie doszukiwał ponieważ zaraz musze spadac i niemam na to czasu. PZDR
Napisano 10 Styczeń 200718 l Autor owszem są pewne niedoskonałości ale ....no człowiek uczy się całe życie.....
Napisano 11 Styczeń 200718 l ehh dwadziecia trzy llata temu taka tylko biala rodzice mnie do zlobka wozili :) milo wspominam te autko :) niesamowicie glosny specyficzny halas wydajacy przez silnik :). Mi sie podoba choc otoczenie i wycieraczki mogloby byc lepsze. :)
Napisano 11 Styczeń 200718 l bardzo ładne - zrób wideotuta jak sie modeluje auto w blenderze bo nie moge się do niego przekonać
Napisano 13 Styczeń 200718 l kostka brukowa przebrzydka bo przepłaska i do wymodelowania chyba albo przynajmniej zdisplejsmentowania - i zrob to bo szkoda sceny gdyz reszta jest GENIALNA :] pozdro.
Napisano 13 Styczeń 200718 l Autor czemu nie ma klimatu prl'u? telewizor mialem postawić przed oknem do zdjęcia :) jak w Kargulach?
Napisano 13 Styczeń 200718 l Całkiem sympatycznie, podoba mi sie ale: -Ten noise mnie wkurza nie jest fajny -Przednie lampy do poprawki materiał -Opony materiał do poprawki -Mapowanie tekstury ściany albo textura cos tam nie leży najlepiej zakrzywione cegły wychodzą Reszta wydaje sie całkiem całkiem naprawdę. Czy możesz zaprezentować jak zorganizowana jest sama scena ? jestem bardzo ciekaw
Napisano 15 Styczeń 200718 l Autor :) były pytanka by pokazać scenę oto ona.... www.gucias.republika.pl/scena5.jpg www.gucias.republika.pl/scena1.jpg www.gucias.republika.pl/scena2.jpg www.gucias.republika.pl/scena3.jpg www.gucias.republika.pl/scena4.jpg
Napisano 16 Styczeń 200718 l ejj to jest syrena 105 LUX !!! bez "lux" miały otwierane drzwi odwrotnie i były tańsze a praca bardzo ładna ;)
Napisano 17 Styczeń 200718 l Bardzo przyjemne wrażenie ogólne :-) O niedociągnięciach przedmówcy już poklikali... mnie szczególnie razi ten dziwny (zbyt dziwny) noise... poza tym miodzio. Gratulacje!
Napisano 21 Styczeń 200718 l Autor fajnie że sie podoba...niektórym :) obiecuje ze nastepna pracka bedzie lepsza, ta juz nie poprawiam nie chce mi sie :) Pozdrawiam
Napisano 23 Styczeń 200718 l Dzieki za kulisy sceny, zastanawiam sie czemu ten blender tak ci kosi te teksturkę cegły skoro ona sama w sobie jest ok Mysle ze (bo niwe znam tego softu)coś miesz z mapowaniem z powodu jakichś manewrów z normals, gładziłes tam cos ? usredniałeś ? Nie wiem zgaduję
Napisano 23 Styczeń 200718 l Autor :) nic nie grzebałem z mapowaniem ściany. Poprostu uv zmapowałem ją i tyle. Zwykły nor (bump) dałem potem na texę ściany. Wstyd się przyznać ale dopiero po zrobieniu tej pracki poznałem w praktyce normalmapy, zawsze myślałem że to nic specjalnego ale od teraz to się zmieni :)