SYNTHETIC AESTHETIC Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 z jednej strony z drugiej strony poręcz to nic innego, jak box z przesuniętymi wierzchołkami i mapowaniem face. Jest to mapowanie najbliższe efektowi, jak chce uzyskać - metalowej poręczy. Niestety, mapowanie to dziala tylko po jednej stronie ( tak wynika z samej nazwy tego mapowania). Czy jest jakiś posób, aby poręcz ładnie mi się mapowała z obu stron? Próbowałem wszystkich rodzajów mapowania, ale żaden nie daje zadowalających mnie rezultatów. z góry dziękuję.
VGT Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 Hmm, jeżeli zastosowałeś box\'a z przesunietymi vertexami, to powinien mieć ścianki z obydwu stron :| Ale normalną radą w takiej sytuacji jest: w opcjach materiału zaznacz 2-sided - może pomóc. Powodzenia.
SYNTHETIC AESTHETIC Napisano 20 Październik 2003 Autor Napisano 20 Październik 2003 kurdele, nawet nie pomyslałem o 2 sided material :) wróce do domku z roboty to pokombinuje. a przy okazji tworzenia map unwrap uwv ( mówiłes o tym przy okazji mojego pytania o szafkę) - są jakies dobre tutki o tym? Musze tego liznąć w trybie dośc pilnym ( w pracy mi się to przyda).
VGT Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 W tutku Joan of Arc był rozdział o tym. LINK: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/bases1.asp
SYNTHETIC AESTHETIC Napisano 21 Październik 2003 Autor Napisano 21 Październik 2003 w tutkach załaczonych na 2cd do maxa4.2, game design, w modelowaniu mysliwca znalazłem troche o mapowaniu unwrap uvw. niewiele tego i niekoniecznie przystepnym językiem napisane, ale już mam od czego zacząć. dzięki za pomoc dotychczasową i przyszłą [ niech no tylko weekend nastanie - już ja jakies problemy sobie znajde :) ]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się