Maqs Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Soft: Blender, Gimp. Zrobiłem 2 wersje kolorystyczne. http://images4.fotosik.pl/287/93a223915a5038bf.jpg http://images14.fotosik.pl/23/8c4455fea83d9510.jpg Siateczka, byc moze ktos bedzie chciał oblukac. http://images14.fotosik.pl/23/d74d8f558f34471e.jpg
mirach Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Im dłużej oglądam twoje prace (bo oglądam już od jakiegoś czasu :D ) tym bardziej mam ochote podejść do Blendera po raz trzeci i w końcu coś zacząć w nim robić. Jedynie co mnie gryzie to przedstawienie. Bo jeśli chciałeś prezentować model, to ta posprodukcja zbędna, jeśli to nie miał już byc tylko model ale postać, to troche głupio że ucięta :)
Death Metal Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 najs, czy te "zmarszczki" to gimp, czy sjakiś sculptor?
Maqs Napisano 13 Styczeń 2007 Autor Napisano 13 Styczeń 2007 Tak wyglada sam model i tak, sculptowane w blenderze. http://images11.fotosik.pl/20/670f3d88e10972cd.jpg
Master Kiełbaster Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 za bardzo kozę ten szatanowiec przypomina :*
CzAk1 Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Blender ma Sculptera?8| Model fajny...koncept właściwie też;]
Hynol Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Model bardzo ładny. Ale przydałaby się jakaś ładna tekstura/materiał na skóre i rogi.
KLICEK Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 model piekny! , renderem zniszczyles go totalnie, nic z ladnosci modelu nie widac na renderze przykre. Na renderach clejowych ladnie widac ze model ma perspektywe, widac ze wsadziles w nia duzo pracy wszystko jest przemyslane i jestem w stanie uwierzyc w tego stworka :) Natomiast render jest plaski, gubi wszystkie detale, traci perspektywe (nie wiem jakies orto jakby) rozsadza glowe, rogi wyglada jak nie wiem :( Poprostu render wyglada blenderowo (rana na moje serce ze musialem to powiedziec) Koniecznie popraw ! koniecznie :)
Rekomendowane odpowiedzi