Napisano 13 Styczeń 200718 l Soft: Blender, Gimp. Zrobiłem 2 wersje kolorystyczne. http://images4.fotosik.pl/287/93a223915a5038bf.jpg http://images14.fotosik.pl/23/8c4455fea83d9510.jpg Siateczka, byc moze ktos bedzie chciał oblukac. http://images14.fotosik.pl/23/d74d8f558f34471e.jpg
Napisano 13 Styczeń 200718 l Im dłużej oglądam twoje prace (bo oglądam już od jakiegoś czasu :D ) tym bardziej mam ochote podejść do Blendera po raz trzeci i w końcu coś zacząć w nim robić. Jedynie co mnie gryzie to przedstawienie. Bo jeśli chciałeś prezentować model, to ta posprodukcja zbędna, jeśli to nie miał już byc tylko model ale postać, to troche głupio że ucięta :)
Napisano 13 Styczeń 200718 l Autor Tak wyglada sam model i tak, sculptowane w blenderze. http://images11.fotosik.pl/20/670f3d88e10972cd.jpg
Napisano 13 Styczeń 200718 l Model bardzo ładny. Ale przydałaby się jakaś ładna tekstura/materiał na skóre i rogi.
Napisano 16 Styczeń 200718 l model piekny! , renderem zniszczyles go totalnie, nic z ladnosci modelu nie widac na renderze przykre. Na renderach clejowych ladnie widac ze model ma perspektywe, widac ze wsadziles w nia duzo pracy wszystko jest przemyslane i jestem w stanie uwierzyc w tego stworka :) Natomiast render jest plaski, gubi wszystkie detale, traci perspektywe (nie wiem jakies orto jakby) rozsadza glowe, rogi wyglada jak nie wiem :( Poprostu render wyglada blenderowo (rana na moje serce ze musialem to powiedziec) Koniecznie popraw ! koniecznie :)