Misiekk Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 Zaczolem sobie modelowac wlasnie sentinela z animatrixa. Oto wyniki mojej 2 godzinnej pracy. Jezeli maie jakies uwagi co do konstukcji to jestem bardzo otwarty. niemam niestety zadnych refow co do wyglada tego robota poza animatrixem. Jezeli ktorys z was ma ostatniego matrixa i moglby mi zrobic screeny z nim -sentinelem-bede bardzo wdzieczny.
Misiekk Napisano 20 Październik 2003 Autor Napisano 20 Październik 2003 Powiedzcie mi jak dodawac pare obrazkow na jeden post ??? A przy okazjie jescze jeden pic.
dr Ug Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 Mozesz tylko jeden, chyba, ze wrzucisz je na inny serwer i podasz linka w znaczniku . Popraw temat, szczegoly w regulaminie.
Gość P. Napisano 28 Październik 2003 Napisano 28 Październik 2003 hi hi ! misiek ja robie tak ze podaje linki z f3d. :) chytre nie :)
KAIN Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 Proszę o widok zprzodu tego ostatniego screen\'a... ale ogólnie to wygladają ładnie:] pozdro KAIN
Misiekk Napisano 1 Listopad 2003 Autor Napisano 1 Listopad 2003 Ok skonczony modeling. Nie mam chwilowo jednak checi juz z nim nic narazie robic wiec pewnie sobie polezy i poczeka na lepsze czasu. Komentarze jednak mile widziane :)
dr Ug Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 Czadzik. Jak masz zrobione te macki? Chodzi mi o sposob w jaki nimi poruszasz. Bones, czy moze elementy rozmieszczone na sciezce?
Misiekk Napisano 1 Listopad 2003 Autor Napisano 1 Listopad 2003 Dzieki. DruG systemik jest bardzo prosty. Na samej gorze w hierarchi jest linia z 8 punktami ta linia jest deformerem kolejnej lini(ta ma 72 punkty). DO drugiej linii podconstreinowane sa poprzez path constrein 72 kosci i to tyle. A punkty z liniii na samej gorze to sa klastry podconstreinowane co implict-box\'ow -zapisywane sa tylko lokalne transformacje tych obiektow a nie shape animation linii) Gotham: software Xsi
Gotham Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 Hah racja. Hmmmm, ogólnie świetny model. Ale jego przód jakoś mi nie leży, nie przekonuje jakoś.
Misiekk Napisano 1 Listopad 2003 Autor Napisano 1 Listopad 2003 Zgadzam sie z toba co do frontu-bardzo szybko go zrobilem i sie zastanawiam nad jego wymiana. Jezeli masz jeszcze jakies uwagi to chetnie slucham. WSzystko poprawie bo dosyc milo mi sie pracuje z tym modelem. Jak mnie najda chcei to moze niedlugo wrzuce jakies texturki na niego. \"Lowpoly:
jedi-killer Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 to jest poprostu bomba :) czy ktos zna tutka w kturym bym troche sie nauczyl kozystac z modelu szkieletowego i animowal czlowieczka zeby chodzil itp ??
dr Ug Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 Zabije! :| Nie dosc, ze nie ma to zadnego zwiazku z tematem, to do tego: - masz tuty w Maxie - masz tuty na max3d.pl - masz tuty na Total3D - masz milion innych tutoriali i watkow na tym forum, gdzie poruszany byl temat. Wystarczy odrobina checi, zeby poszukac.
giorgione Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 Mi sie barzdo podoba - ciekawe - czy będziesz robił jakąś animacyjkę z ich udziałem :D?? Pozdr Giorgione
Gotham Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 Jak zerknąłem na animatrixia to misiaczki mają więcej oczek i ich góra... Hmmm, raczej obła... Płynna, mocna? Sam nie wiem, musisz sobie pozerkać.
Saico3D Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 Supcio przeszly mi ciary po plecach jak go zobaczylem, uslyszalem ten swist w uszach, a to oznacza ze model robi b. dobre wrazenie takie jak na filmie:) Pozd
Misiekk Napisano 1 Listopad 2003 Autor Napisano 1 Listopad 2003 Gotham zgadzam sie z toba. W czasie modelowania doszedlem jednak do wniosku ze orginalny design mi nie za bardzo odpowiada. Oczy sa fatalnie rozmieszczone, wiec prostujac jest to moja wersja sentinela wzorowana na anomatrixowej. A tak na marginesie to miedzy sentinelami z animatrixa a matrixa tez sa roznice,
Gotham Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 Skoro design idzie w przeróbkę to główne oczko może do góry bardziej jak czoło nie jak nos? A te malutkie do środeczka i w dół delikatnie... Ale to tylko moje widzimisię oczywiście ;).
Misiekk Napisano 1 Listopad 2003 Autor Napisano 1 Listopad 2003 Slucham,slucham. Wszystkie propozycje mile widziane, wlasnie siedze nad tym modelem i uv porzadnie rozkladam. A masz moze pomysl na jego material. Ja dlugo myslalem, probowalem ale nie za bardzo zadowolony bylem. TExturki i tak beda wiec chodzi tylko o bazowy shader.
Tesaurus Napisano 2 Listopad 2003 Napisano 2 Listopad 2003 Witaj Misiekk :D Dorzuce swoje 3 grosze: Obudowa wydaje sie zbyt obla w stosunku do reszty elementow. Dodanie detalu lub zaakcentowanie tloczen powinno zbalansowac calosc. Teraz przypomina odlew z zeliwa. Torszke poprawek i bedzie ekstra.
Leru Napisano 2 Listopad 2003 Napisano 2 Listopad 2003 No sentinel super extra bajer wypierd i wogole. Wczesniej prosiles o jakies refy. Wiec nie ma tu duzo pokazane http://skynet.hopto.org/~leru/sent/index.html ale zawsze cos. To sa screeny z Matrixa 2 i chyba najlepsze jakie sa w filmie. Na pierwszy rzut oka sa takie same ale jak poscisz jeden po drugim to zobaczysz roznice i bedzie lepiej widac szczegoly. Jest jeszcze pare ciekawych refow w Matrix 1 w scenie kiedy Neo jest zabijany przez Smitha a Sentinele dobieraja sie do Nabu...blabla :P. Podczas gdy jeden laduje na powierzchni statku widac dobrze jego spod. To samo mozna zawazyc jak jeden z sentineli laduje na Osiris`ie. Warto jeszcze przeszukac jakies strony gdzie sa pokazane plany jak robili matrixa. Wiem ze kiedys takie cos widzialem i sentinele byly dobrze rozrysowane.
jedi-killer Napisano 2 Listopad 2003 Napisano 2 Listopad 2003 te macki bardzo ladnie wyszly ale nie pamientam matrixa juz bo w 2 oglondalem same walki itp :D Ja jeszcze sie ucze modelowac ale programy 2d to dla mnie czarna magia :D
Leru Napisano 2 Listopad 2003 Napisano 2 Listopad 2003 ... zapomnialem. Sentinele mialy jeszcze mase takich malych \"raczek\" pod spodem. Jak krewetki :D
Misiekk Napisano 2 Listopad 2003 Autor Napisano 2 Listopad 2003 Oj zgadzam sie, zgadzam. Korpusik wymaga paru znaczoncych poprawek. Bedzie wiecej szczegolow to na pewno-dodam jakies wytloczeni i elelmenty pancerza. Front tez zostanie calkowicie przebudowany.Narazie jednak rozkladam uv na elementach i poprawiam riga.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się