Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zaczolem sobie modelowac wlasnie sentinela z animatrixa. Oto wyniki mojej 2 godzinnej pracy. Jezeli maie jakies uwagi co do konstukcji to jestem bardzo otwarty. niemam niestety zadnych refow co do wyglada tego robota poza animatrixem. Jezeli ktorys z was ma ostatniego matrixa i moglby mi zrobic screeny z nim -sentinelem-bede bardzo wdzieczny.

 

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Powiedzcie mi jak dodawac pare obrazkow na jeden post ??? A przy okazjie jescze jeden pic.

Napisano

Mozesz tylko jeden, chyba, ze wrzucisz je na inny serwer i podasz linka w znaczniku .

 

Popraw temat, szczegoly w regulaminie.

Napisano

hi hi ! misiek ja robie tak ze podaje linki z f3d. :) chytre nie :)

Napisano

Proszę o widok zprzodu tego ostatniego screen\'a... ale ogólnie to wygladają ładnie:]

 

pozdro

KAIN

 

Napisano
  • Autor

Ok skonczony modeling. Nie mam chwilowo jednak checi juz z nim nic narazie robic wiec pewnie sobie polezy i poczeka na lepsze czasu. Komentarze jednak mile widziane :)

 

 

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Napisano

Czadzik. Jak masz zrobione te macki? Chodzi mi o sposob w jaki nimi poruszasz. Bones, czy moze elementy rozmieszczone na sciezce?

Napisano
  • Autor

Dzieki.

DruG systemik jest bardzo prosty. Na samej gorze w hierarchi jest linia z 8 punktami ta linia jest deformerem kolejnej lini(ta ma 72 punkty). DO drugiej linii podconstreinowane sa poprzez path constrein 72 kosci i to tyle. A punkty z liniii na samej gorze to sa klastry podconstreinowane co implict-box\'ow -zapisywane sa tylko lokalne transformacje tych obiektow a nie shape animation linii)

Gotham: software Xsi

Napisano

Hah racja. Hmmmm, ogólnie świetny model. Ale jego przód jakoś mi nie leży, nie przekonuje jakoś.

Napisano
  • Autor

Zgadzam sie z toba co do frontu-bardzo szybko go zrobilem i sie zastanawiam nad jego wymiana. Jezeli masz jeszcze jakies uwagi to chetnie slucham. WSzystko poprawie bo dosyc milo mi sie pracuje z tym modelem. Jak mnie najda chcei to moze niedlugo wrzuce jakies texturki na niego.

 

\"Lowpoly:

 

wip18.jpg

 

Napisano

to jest poprostu bomba :) czy ktos zna tutka w kturym bym troche sie nauczyl kozystac z modelu szkieletowego i animowal czlowieczka zeby chodzil itp ??

Napisano

Zabije! :|

 

Nie dosc, ze nie ma to zadnego zwiazku z tematem, to do tego:

- masz tuty w Maxie

- masz tuty na max3d.pl

- masz tuty na Total3D

- masz milion innych tutoriali i watkow na tym forum, gdzie poruszany byl temat. Wystarczy odrobina checi, zeby poszukac.

Napisano

Mi sie barzdo podoba - ciekawe - czy będziesz robił jakąś animacyjkę z ich udziałem :D??

 

Pozdr

Giorgione

Napisano

Jak zerknąłem na animatrixia to misiaczki mają więcej oczek i ich góra... Hmmm, raczej obła... Płynna, mocna? Sam nie wiem, musisz sobie pozerkać.

Napisano

Supcio przeszly mi ciary po plecach jak go zobaczylem, uslyszalem ten swist w uszach, a to oznacza ze model robi b. dobre wrazenie takie jak na filmie:)

Pozd

Napisano
  • Autor

Gotham zgadzam sie z toba. W czasie modelowania doszedlem jednak do wniosku ze orginalny design mi nie za bardzo odpowiada. Oczy sa fatalnie rozmieszczone, wiec prostujac jest to moja wersja sentinela wzorowana na anomatrixowej. A tak na marginesie to miedzy sentinelami z animatrixa a matrixa tez sa roznice,

Napisano

Skoro design idzie w przeróbkę to główne oczko może do góry bardziej jak czoło nie jak nos? A te malutkie do środeczka i w dół delikatnie... Ale to tylko moje widzimisię oczywiście ;).

Napisano
  • Autor

Slucham,slucham. Wszystkie propozycje mile widziane, wlasnie siedze nad tym modelem i uv porzadnie rozkladam.

A masz moze pomysl na jego material. Ja dlugo myslalem, probowalem ale nie za bardzo zadowolony bylem. TExturki i tak beda wiec chodzi tylko o bazowy shader.

Napisano

Witaj Misiekk :D Dorzuce swoje 3 grosze:

 

Obudowa wydaje sie zbyt obla w stosunku do reszty elementow. Dodanie detalu lub zaakcentowanie tloczen powinno zbalansowac calosc. Teraz przypomina odlew z zeliwa. Torszke poprawek i bedzie ekstra.

Napisano

No sentinel super extra bajer wypierd i wogole.

Wczesniej prosiles o jakies refy. Wiec nie ma tu duzo pokazane http://skynet.hopto.org/~leru/sent/index.html ale zawsze cos. To sa screeny z Matrixa 2 i chyba najlepsze jakie sa w filmie. Na pierwszy rzut oka sa takie same ale jak poscisz jeden po drugim to zobaczysz roznice i bedzie lepiej widac szczegoly.

Jest jeszcze pare ciekawych refow w Matrix 1 w scenie kiedy Neo jest zabijany przez Smitha a Sentinele dobieraja sie do Nabu...blabla :P. Podczas gdy jeden laduje na powierzchni statku widac dobrze jego spod. To samo mozna zawazyc jak jeden z sentineli laduje na Osiris`ie.

Warto jeszcze przeszukac jakies strony gdzie sa pokazane plany jak robili matrixa. Wiem ze kiedys takie cos widzialem i sentinele byly dobrze rozrysowane.

Napisano

te macki bardzo ladnie wyszly ale nie pamientam matrixa juz bo w 2 oglondalem same walki itp :D

Ja jeszcze sie ucze modelowac ale programy 2d to dla mnie czarna magia :D

Napisano

... zapomnialem. Sentinele mialy jeszcze mase takich malych \"raczek\" pod spodem.

 

Jak krewetki :D

Napisano
  • Autor

Oj zgadzam sie, zgadzam. Korpusik wymaga paru znaczoncych poprawek. Bedzie wiecej szczegolow to na pewno-dodam jakies wytloczeni i elelmenty pancerza. Front tez zostanie calkowicie przebudowany.Narazie jednak rozkladam uv na elementach i poprawiam riga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności