Napisano 20 Październik 200321 l Zaczolem sobie modelowac wlasnie sentinela z animatrixa. Oto wyniki mojej 2 godzinnej pracy. Jezeli maie jakies uwagi co do konstukcji to jestem bardzo otwarty. niemam niestety zadnych refow co do wyglada tego robota poza animatrixem. Jezeli ktorys z was ma ostatniego matrixa i moglby mi zrobic screeny z nim -sentinelem-bede bardzo wdzieczny.
Napisano 20 Październik 200321 l Autor Powiedzcie mi jak dodawac pare obrazkow na jeden post ??? A przy okazjie jescze jeden pic.
Napisano 20 Październik 200321 l Mozesz tylko jeden, chyba, ze wrzucisz je na inny serwer i podasz linka w znaczniku . Popraw temat, szczegoly w regulaminie.
Napisano 31 Październik 200321 l Proszę o widok zprzodu tego ostatniego screen\'a... ale ogólnie to wygladają ładnie:] pozdro KAIN
Napisano 1 Listopad 200321 l Autor Ok skonczony modeling. Nie mam chwilowo jednak checi juz z nim nic narazie robic wiec pewnie sobie polezy i poczeka na lepsze czasu. Komentarze jednak mile widziane :)
Napisano 1 Listopad 200321 l Czadzik. Jak masz zrobione te macki? Chodzi mi o sposob w jaki nimi poruszasz. Bones, czy moze elementy rozmieszczone na sciezce?
Napisano 1 Listopad 200321 l Autor Dzieki. DruG systemik jest bardzo prosty. Na samej gorze w hierarchi jest linia z 8 punktami ta linia jest deformerem kolejnej lini(ta ma 72 punkty). DO drugiej linii podconstreinowane sa poprzez path constrein 72 kosci i to tyle. A punkty z liniii na samej gorze to sa klastry podconstreinowane co implict-box\'ow -zapisywane sa tylko lokalne transformacje tych obiektow a nie shape animation linii) Gotham: software Xsi
Napisano 1 Listopad 200321 l Hah racja. Hmmmm, ogólnie świetny model. Ale jego przód jakoś mi nie leży, nie przekonuje jakoś.
Napisano 1 Listopad 200321 l Autor Zgadzam sie z toba co do frontu-bardzo szybko go zrobilem i sie zastanawiam nad jego wymiana. Jezeli masz jeszcze jakies uwagi to chetnie slucham. WSzystko poprawie bo dosyc milo mi sie pracuje z tym modelem. Jak mnie najda chcei to moze niedlugo wrzuce jakies texturki na niego. \"Lowpoly:
Napisano 1 Listopad 200321 l to jest poprostu bomba :) czy ktos zna tutka w kturym bym troche sie nauczyl kozystac z modelu szkieletowego i animowal czlowieczka zeby chodzil itp ??
Napisano 1 Listopad 200321 l Zabije! :| Nie dosc, ze nie ma to zadnego zwiazku z tematem, to do tego: - masz tuty w Maxie - masz tuty na max3d.pl - masz tuty na Total3D - masz milion innych tutoriali i watkow na tym forum, gdzie poruszany byl temat. Wystarczy odrobina checi, zeby poszukac.
Napisano 1 Listopad 200321 l Mi sie barzdo podoba - ciekawe - czy będziesz robił jakąś animacyjkę z ich udziałem :D?? Pozdr Giorgione
Napisano 1 Listopad 200321 l Jak zerknąłem na animatrixia to misiaczki mają więcej oczek i ich góra... Hmmm, raczej obła... Płynna, mocna? Sam nie wiem, musisz sobie pozerkać.
Napisano 1 Listopad 200321 l Supcio przeszly mi ciary po plecach jak go zobaczylem, uslyszalem ten swist w uszach, a to oznacza ze model robi b. dobre wrazenie takie jak na filmie:) Pozd
Napisano 1 Listopad 200321 l Autor Gotham zgadzam sie z toba. W czasie modelowania doszedlem jednak do wniosku ze orginalny design mi nie za bardzo odpowiada. Oczy sa fatalnie rozmieszczone, wiec prostujac jest to moja wersja sentinela wzorowana na anomatrixowej. A tak na marginesie to miedzy sentinelami z animatrixa a matrixa tez sa roznice,
Napisano 1 Listopad 200321 l Skoro design idzie w przeróbkę to główne oczko może do góry bardziej jak czoło nie jak nos? A te malutkie do środeczka i w dół delikatnie... Ale to tylko moje widzimisię oczywiście ;).
Napisano 1 Listopad 200321 l Autor Slucham,slucham. Wszystkie propozycje mile widziane, wlasnie siedze nad tym modelem i uv porzadnie rozkladam. A masz moze pomysl na jego material. Ja dlugo myslalem, probowalem ale nie za bardzo zadowolony bylem. TExturki i tak beda wiec chodzi tylko o bazowy shader.
Napisano 2 Listopad 200321 l Witaj Misiekk :D Dorzuce swoje 3 grosze: Obudowa wydaje sie zbyt obla w stosunku do reszty elementow. Dodanie detalu lub zaakcentowanie tloczen powinno zbalansowac calosc. Teraz przypomina odlew z zeliwa. Torszke poprawek i bedzie ekstra.
Napisano 2 Listopad 200321 l No sentinel super extra bajer wypierd i wogole. Wczesniej prosiles o jakies refy. Wiec nie ma tu duzo pokazane http://skynet.hopto.org/~leru/sent/index.html ale zawsze cos. To sa screeny z Matrixa 2 i chyba najlepsze jakie sa w filmie. Na pierwszy rzut oka sa takie same ale jak poscisz jeden po drugim to zobaczysz roznice i bedzie lepiej widac szczegoly. Jest jeszcze pare ciekawych refow w Matrix 1 w scenie kiedy Neo jest zabijany przez Smitha a Sentinele dobieraja sie do Nabu...blabla :P. Podczas gdy jeden laduje na powierzchni statku widac dobrze jego spod. To samo mozna zawazyc jak jeden z sentineli laduje na Osiris`ie. Warto jeszcze przeszukac jakies strony gdzie sa pokazane plany jak robili matrixa. Wiem ze kiedys takie cos widzialem i sentinele byly dobrze rozrysowane.
Napisano 2 Listopad 200321 l te macki bardzo ladnie wyszly ale nie pamientam matrixa juz bo w 2 oglondalem same walki itp :D Ja jeszcze sie ucze modelowac ale programy 2d to dla mnie czarna magia :D
Napisano 2 Listopad 200321 l ... zapomnialem. Sentinele mialy jeszcze mase takich malych \"raczek\" pod spodem. Jak krewetki :D
Napisano 2 Listopad 200321 l Autor Oj zgadzam sie, zgadzam. Korpusik wymaga paru znaczoncych poprawek. Bedzie wiecej szczegolow to na pewno-dodam jakies wytloczeni i elelmenty pancerza. Front tez zostanie calkowicie przebudowany.Narazie jednak rozkladam uv na elementach i poprawiam riga.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto