Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

chodzi mi o zrobienie tekstury oka w photoshopie. Modeluje oko se sfery nadaje modyfikator UNWRAP UVW zaznaczam cala kule jako planar map biore edit i pokazuje mi sie ta siatka, jak ja skopiowa do photoshopa, czemu ta siatka nie jest rozłożona, tylko jest to poprostu siatka tak jak z widoku FRONT,

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 897
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

ale nie chodzi mi o uvv map tylko unwrap UVV map tam sie nie wybier cylinder czy box czy cos innego

Napisano

siatka nie jest rozlozona, poniewaz jej nie rozlozyles...

zeby uzyskac rozlozona siatke, nalezy rozlozyc te siatke na plaszczyznie...

F1-unwarpUVW i inne o UVW

Napisano

w wersji 8 i 9 maxa w unwrapie jest też rozkład cylindryczny nie tylko planarny (inne też są ale pewnie nie masz maxa w takiej wersji)

Napisano

no zaznaczasz poly, robisz ciecia zeby sie dalo rozlozyc, a pozniej pare razy relax i masz rozlozone, a jach chcesz na palsko to amsz unfold, normal, i na plasko...

Napisano

co o tym myślimy ? ... że zaczynasz OT w swoim wątku . Nie ten dział Panie kolego.

 

Ps.całkiem znośne oko.. ale ta otoczka szklana za bardzo rzuca sie w oczy .. nie powinna być tak wielka... o ile w ogóle powinna być.

I wygładź bardziej , bo kanciate to;)

pozdr,

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności