Napisano 16 Styczeń 200718 l Witam ;) Przyznaje bez bicia ze to jest moja pierwsza praca w 3ds maxie ... (zreszta to widac ;P ) Mam pytanie co byście w niej zmienili, co dodali ... ogólnie jakie są wasze uwagi :) Krytyka mile widziana ;P
Napisano 16 Styczeń 200718 l Jak to zwylke bywa w takich pracach, shadery leżą i kwiczą. Model też wydaje się być nieproporcjonalny. Jakiś taki krótki i gruby.
Napisano 17 Styczeń 200718 l Piotrek ale przeciez to jego pierwsza ;-) nie jest tak zle (jesli to scan;-) dzialaj dalej. pozdrawiam.
Napisano 17 Styczeń 200718 l Autor Poprawiłem troche proporcje modelu i wydaje mi sie ze juz ciut lepiej wyglada ...
Napisano 17 Styczeń 200718 l kovalus: popracuj nad realizmem. popracuj nad materiałami oraz oświetleniem. jesli posiadasz maxa od ver 6 wzwyż skoncentruj się na Mental ray'u. zaobserwuj w jaki sposób odbija się i załamuje otoczenie w materiale plastiku, zobacz jak powinno się zachowywac światło oraz cienie. popracuj nad teksturą stołu oraz modelem kartki (wygląda bardzo płasko). Pozdrawiam
Napisano 17 Styczeń 200718 l lepiej wygląda po poprawkach to fakt w ustawieniach materiału kartki ustaw blur na 0,01
Napisano 17 Styczeń 200718 l no i karteczkę możesz dla realności troszeczkę powyginać nadać lekkie wybrzuszenie bądź zakręcić rogi :) obserwuj i modeluj pozdrawiam działaj :D
Napisano 21 Styczeń 200718 l Autor Lekka aktualizacja ... zmieniłem stół, dodałem 2 obrączki i kluczki od BMW, staralem sie to wyredendowac mentalem, czy mi sie udalo uzyskac jakis lepszy efekt ocencie sami ... ale wiecie jestem bardzo poczatkujacym i w sumie bardzo malo umiem ... zastanawiałem sie czy zamiast długopisu nie dac pióra... chyba by lepiej wyglądało ... i można by jeszcze dodac okulary ... ;P wszystkie wasze opinie i uwagi sa mile widziane ;P
Napisano 23 Styczeń 200718 l Hehe, stół z tutoriala, kto go nie robił ;) No ale jak by nie było, niebo a ziemia w porównaniu z pierwszym renderem
Napisano 23 Styczeń 200718 l coś dla Ciebie mam...;p spraw sobie V-ray'a i działaj;p http://www.aversis.be/extra_tutorials/00.htm a tak to ogólnie widać poprawe ale jeszcze jest kiepsko;)
Napisano 23 Styczeń 200718 l idziesz do przodu, na razie odpusc sobie realizm (trzeba sie nasiedziec i nameczyc) popracuj nad skala, modelingiem a cuda z oswietlaniem i zabawa w szadery to jak juz bedzie szmial troche modeli przerobiony (i troche doswiadczenia w fotografi) i bedziesz mial na czym eksperymentowac...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto