Łukasz Jaskólski Napisano 22 Październik 2003 Share Napisano 22 Październik 2003 Cześć. Zrobiłem takie coś. Na razie ma ok 5500 poly (myślę że da się zredukować o jakiś 1000). Teksturkę zrobię później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 22 Październik 2003 Autor Share Napisano 22 Październik 2003 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 22 Październik 2003 Autor Share Napisano 22 Październik 2003 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 22 Październik 2003 Autor Share Napisano 22 Październik 2003 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 22 Październik 2003 Share Napisano 22 Październik 2003 Zartujesz gostek wygląda wspaniale - szczególnie twarz - dla mnie bomba:D Pozdr Giorgione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesaurus Napisano 22 Październik 2003 Share Napisano 22 Październik 2003 Troche przeswietliles rendering. Ksztal oczu do poprawki :), gacie w gornej partii i chyba ma ciut za male dlonie biorac pod uwage rekawice, chyba ze to podwiniete rekawki :D. Mysle, ze te 1000 trojkatow o ktore zoptymalizujesz siatke, mozesz wykorzystac na pasek, twarz i moze jakies kabury :) Pokazesz nam siateczke ? :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cozmo Napisano 22 Październik 2003 Share Napisano 22 Październik 2003 Nie ma sensu przeznaczac zredukowanych faców na dodatkowe szczegóły które i tak można zastąpić teksturą ale dodatkowe elementy wyposarzenia będą ok :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ufooox Napisano 22 Październik 2003 Share Napisano 22 Październik 2003 ladne naprawde cool jak zawsze czekam na teksturke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 23 Październik 2003 Share Napisano 23 Październik 2003 noo nooo fajne fajne :D... a czemu on w takiej pozycji stoi??... juz z rigiem? czy taka bedzie standardowa? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 23 Październik 2003 Autor Share Napisano 23 Październik 2003 Witam ponownie. Na początek jedno wyjaśnienie: Popełniłem błąd podając ilość faców (przypadkowo uzwzględniłem szkielet) Tak więc postać ma jak na razie 3300 poly, rewolwer 1200. A propos : Czy ktoś wie może ile poly maja postacie z HL2 czy DOOM3 ? Praca nad postacią wyglądała tak: -zrobiłem rewolwer -pomyślałem ,że można dodać doń felka -wykorzystałem sporządzony wcześniej model ,który służył mi do animacji. Model oparty był na szkielecie i zrigowany przy pomocy character studio. Był to \"default\'owy\" model człowieka , wyglądał jak radziecki tancerz baletowy. -ustawiłem go w odpowiedniej pozycji i przemodelowałem nieco siatkę ,dodałem płasz i kapelusz. -z założenia miał to być model tylko na potrzeby jednego ujęcia.Gdyby miał być modelem \"użytkowym\" musiałbym (jak sądzę) zrobić najpierw animacje modelu, odpowiednio skorygować siatkę i na końcu teksturować. Korzystając z Waszych sugestii skrygowałem wielkość dłoni.Przemodeluję jeszcze kilka rzeczy , dodam pas z nabojami , kaburę. Tymczasem zamieszczam siatki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 23 Październik 2003 Autor Share Napisano 23 Październik 2003 wire2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 23 Październik 2003 Autor Share Napisano 23 Październik 2003 wire3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 23 Październik 2003 Autor Share Napisano 23 Październik 2003 wire4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 23 Październik 2003 Autor Share Napisano 23 Październik 2003 wire last Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuciel Napisano 23 Październik 2003 Share Napisano 23 Październik 2003 cool :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cozmo Napisano 24 Październik 2003 Share Napisano 24 Październik 2003 Co tu dużo gadać, fajne cacko :D, chciałbym tak modelować postacie. Postacie z Doom 3 mają po 10.000 faców a przynajmniej takie były założenia na początku i tak wyglądały w wersji demo na targi E3 z tego co wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cozmo Napisano 24 Październik 2003 Share Napisano 24 Październik 2003 .... aaa jeszcze jedno popraw buty, chodzi mi o podeszwę itp. Cały model jest super tylko te buty jakieś takie okrąglaste, nawet na podeszwie, jak nie buty, chodzi mi o okolice stopy, są za bardzo pozaokrąglane jak dla mnie. Pozdrawiam Cozmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 24 Październik 2003 Share Napisano 24 Październik 2003 świetny model. Twarz mnie powaliła, nie uważasz że jest podobny do Hetfielda z Matalliki? :) Po prostu musisz zrobić texturkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cozmo Napisano 24 Październik 2003 Share Napisano 24 Październik 2003 Uderzające podobieństwo, faktycznie :p kropka w kropke. Niestety ja męczę postać już kawał czasu, chyba zrobiłem naście modeli i wszystko dupa, dobre jest to że każdy jest lepszy od poprzedniego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość P. Napisano 27 Październik 2003 Share Napisano 27 Październik 2003 witam. do kilku rzeczy bym sie przyczepil... ale jest to najciekawszy model jaki tu widzialem :) gratuluje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kingwins Napisano 1 Listopad 2003 Share Napisano 1 Listopad 2003 To jest zaczapiste! będzie gra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kingwins Napisano 3 Listopad 2003 Share Napisano 3 Listopad 2003 zapomniałem dodać że przypomina trochę \"Revolver Ocelot\'a\" z Metal Gear Solid ;) Cool Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rtsd2 Napisano 25 Listopad 2003 Share Napisano 25 Listopad 2003 Bohater fajnie wygłada...ale z twarza masz jeszcze sporo roboty...i mam tez pytanie....czy on cos ma miedzy nogami...krocze troche dziwnie wyglada...ale jak to musi tak byc to ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się