Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zartujesz gostek wygląda wspaniale - szczególnie twarz - dla mnie bomba:D

 

Pozdr

Giorgione

Napisano

Troche przeswietliles rendering. Ksztal oczu do poprawki :), gacie w gornej partii i chyba ma ciut za male dlonie biorac pod uwage rekawice, chyba ze to podwiniete rekawki :D. Mysle, ze te 1000 trojkatow o ktore zoptymalizujesz siatke, mozesz wykorzystac na pasek, twarz i moze jakies kabury :)

 

Pokazesz nam siateczke ? :cool:

 

Napisano

Nie ma sensu przeznaczac zredukowanych faców na dodatkowe szczegóły które i tak można zastąpić teksturą ale dodatkowe elementy wyposarzenia będą ok :D

Napisano

noo nooo fajne fajne :D... a czemu on w takiej pozycji stoi??... juz z rigiem? czy taka bedzie standardowa? :D

Napisano
  • Autor

Witam ponownie.

Na początek jedno wyjaśnienie:

Popełniłem błąd podając ilość faców (przypadkowo uzwzględniłem szkielet)

Tak więc postać ma jak na razie 3300 poly, rewolwer 1200.

 

A propos : Czy ktoś wie może ile poly maja postacie z HL2 czy DOOM3 ?

 

Praca nad postacią wyglądała tak:

 

-zrobiłem rewolwer

 

-pomyślałem ,że można dodać doń felka

 

-wykorzystałem sporządzony wcześniej model ,który służył mi do animacji.

Model oparty był na szkielecie i zrigowany przy pomocy character studio.

Był to \"default\'owy\" model człowieka , wyglądał jak radziecki tancerz baletowy.

 

-ustawiłem go w odpowiedniej pozycji i przemodelowałem nieco siatkę ,dodałem płasz i kapelusz.

 

-z założenia miał to być model tylko na potrzeby jednego ujęcia.Gdyby miał być modelem \"użytkowym\" musiałbym (jak sądzę) zrobić najpierw animacje modelu, odpowiednio skorygować siatkę i na końcu teksturować.

 

Korzystając z Waszych sugestii skrygowałem wielkość dłoni.Przemodeluję jeszcze kilka rzeczy , dodam pas z nabojami , kaburę.

 

Tymczasem zamieszczam siatki.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Co tu dużo gadać, fajne cacko :D, chciałbym tak modelować postacie. Postacie z Doom 3 mają po 10.000 faców a przynajmniej takie były założenia na początku i tak wyglądały w wersji demo na targi E3 z tego co wiem

Napisano

.... aaa jeszcze jedno popraw buty, chodzi mi o podeszwę itp. Cały model jest super tylko te buty jakieś takie okrąglaste, nawet na podeszwie, jak nie buty, chodzi mi o okolice stopy, są za bardzo pozaokrąglane jak dla mnie.

 

Pozdrawiam

Cozmo

Napisano

świetny model. Twarz mnie powaliła, nie uważasz że jest podobny do Hetfielda z Matalliki? :) Po prostu musisz zrobić texturkę.

Napisano

Uderzające podobieństwo, faktycznie :p kropka w kropke. Niestety ja męczę postać już kawał czasu, chyba zrobiłem naście modeli i wszystko dupa, dobre jest to że każdy jest lepszy od poprzedniego :)

Napisano

witam.

 

do kilku rzeczy bym sie przyczepil... ale jest to najciekawszy model jaki tu widzialem :) gratuluje!

Napisano

zapomniałem dodać że przypomina trochę \"Revolver Ocelot\'a\" z Metal Gear Solid ;) Cool

Napisano

Bohater fajnie wygłada...ale z twarza masz jeszcze sporo roboty...i mam tez pytanie....czy on cos ma miedzy nogami...krocze troche dziwnie wyglada...ale jak to musi tak byc to ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności