Napisano 22 Październik 200321 l Cześć. Zrobiłem takie coś. Na razie ma ok 5500 poly (myślę że da się zredukować o jakiś 1000). Teksturkę zrobię później.
Napisano 22 Październik 200321 l Zartujesz gostek wygląda wspaniale - szczególnie twarz - dla mnie bomba:D Pozdr Giorgione
Napisano 22 Październik 200321 l Troche przeswietliles rendering. Ksztal oczu do poprawki :), gacie w gornej partii i chyba ma ciut za male dlonie biorac pod uwage rekawice, chyba ze to podwiniete rekawki :D. Mysle, ze te 1000 trojkatow o ktore zoptymalizujesz siatke, mozesz wykorzystac na pasek, twarz i moze jakies kabury :) Pokazesz nam siateczke ? :cool:
Napisano 22 Październik 200321 l Nie ma sensu przeznaczac zredukowanych faców na dodatkowe szczegóły które i tak można zastąpić teksturą ale dodatkowe elementy wyposarzenia będą ok :D
Napisano 23 Październik 200321 l noo nooo fajne fajne :D... a czemu on w takiej pozycji stoi??... juz z rigiem? czy taka bedzie standardowa? :D
Napisano 23 Październik 200321 l Autor Witam ponownie. Na początek jedno wyjaśnienie: Popełniłem błąd podając ilość faców (przypadkowo uzwzględniłem szkielet) Tak więc postać ma jak na razie 3300 poly, rewolwer 1200. A propos : Czy ktoś wie może ile poly maja postacie z HL2 czy DOOM3 ? Praca nad postacią wyglądała tak: -zrobiłem rewolwer -pomyślałem ,że można dodać doń felka -wykorzystałem sporządzony wcześniej model ,który służył mi do animacji. Model oparty był na szkielecie i zrigowany przy pomocy character studio. Był to \"default\'owy\" model człowieka , wyglądał jak radziecki tancerz baletowy. -ustawiłem go w odpowiedniej pozycji i przemodelowałem nieco siatkę ,dodałem płasz i kapelusz. -z założenia miał to być model tylko na potrzeby jednego ujęcia.Gdyby miał być modelem \"użytkowym\" musiałbym (jak sądzę) zrobić najpierw animacje modelu, odpowiednio skorygować siatkę i na końcu teksturować. Korzystając z Waszych sugestii skrygowałem wielkość dłoni.Przemodeluję jeszcze kilka rzeczy , dodam pas z nabojami , kaburę. Tymczasem zamieszczam siatki. Pozdrawiam.
Napisano 24 Październik 200321 l Co tu dużo gadać, fajne cacko :D, chciałbym tak modelować postacie. Postacie z Doom 3 mają po 10.000 faców a przynajmniej takie były założenia na początku i tak wyglądały w wersji demo na targi E3 z tego co wiem
Napisano 24 Październik 200321 l .... aaa jeszcze jedno popraw buty, chodzi mi o podeszwę itp. Cały model jest super tylko te buty jakieś takie okrąglaste, nawet na podeszwie, jak nie buty, chodzi mi o okolice stopy, są za bardzo pozaokrąglane jak dla mnie. Pozdrawiam Cozmo
Napisano 24 Październik 200321 l świetny model. Twarz mnie powaliła, nie uważasz że jest podobny do Hetfielda z Matalliki? :) Po prostu musisz zrobić texturkę.
Napisano 24 Październik 200321 l Uderzające podobieństwo, faktycznie :p kropka w kropke. Niestety ja męczę postać już kawał czasu, chyba zrobiłem naście modeli i wszystko dupa, dobre jest to że każdy jest lepszy od poprzedniego :)
Napisano 27 Październik 200321 l witam. do kilku rzeczy bym sie przyczepil... ale jest to najciekawszy model jaki tu widzialem :) gratuluje!
Napisano 3 Listopad 200321 l zapomniałem dodać że przypomina trochę \"Revolver Ocelot\'a\" z Metal Gear Solid ;) Cool
Napisano 25 Listopad 200321 l Bohater fajnie wygłada...ale z twarza masz jeszcze sporo roboty...i mam tez pytanie....czy on cos ma miedzy nogami...krocze troche dziwnie wyglada...ale jak to musi tak byc to ok.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto