Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ema421 - jest do DGS Material-> falloff w diffuse-> jasniejszy kolor z falloff'a w specularze-> transp. 0.6-> shiny 15-> IOR 1.77

Scena skomponowana z 2 warstw

1 - z gi, slabym zaby powstaly plamy na scianach jaskini; bez fg-> w niej krysztaly byly jednokolorowe na skutek color bleedingu.

2 - bez gi, render z ktorego pobralem tylko krysztaly, w nim wygladaly one mniej wiecej tak jak w finishu.

 

pikSar - grzybki faktycznie tak wygladaja, blad post'a

bl0ndynek - to mialo byc lowpoly ale nie chcialo mi sie meczyc z krysztalami i wrzucilem je do ZB

vv3k70r - blekity przepalone celowo, choc nie wyglada to tak jak wygladalo w mojej glowie:(

Elmer - nie mialem przyjemnosci grac

 

vinc - zainspirowane morrowindem:)

Napisano
sorry ale nie kumam tej pracy.

jakas nijaka, bezplciowa...

Ja uważam, że do wielu rzeczy można się doczepić, ale na pewno nie do tego. Praca jest wyrazista. Podoba mi się materiał jaki użyłeś do tego kryształu.

Napisano

mi ta praca tez bardziej przypomina The Elder Scrolls III: Morrowind :) W Gothic'u nie było takich jaskiń tzn z takimi kryształami. Poza tym praca bardzo fajna, mi się tam podoba że jest taka Fantasy

Napisano

zajzalem na forum po ok 2 miesiacach przerwy. bardzo milo bylo zobaczyc ze ktos ta prace jesczce oglada:)

stic3110 - masz racje, praca inspirowana morrowindem w ktorego mialem okazje ponownie zagrac.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności