Napisano 22 Styczeń 200718 l coś podobnego było w Half Life - tylko grzybki były przymocowane a nie dryfowały - jak na mentala to całkiem ładnie ;)
Napisano 22 Styczeń 200718 l ciekawa praca , tylko ten swiatlo z krysztal mugo byc cast shadow. jak uzyskales ten efekt? dales kilka free point'ow z volume light ?
Napisano 22 Styczeń 200718 l ale te blekity to przepaliles, sprobuj pogrzebac przy bias, odrobine mniej mogloby przywrocic gradacje...
Napisano 23 Styczeń 200718 l Autor ema421 - jest do DGS Material-> falloff w diffuse-> jasniejszy kolor z falloff'a w specularze-> transp. 0.6-> shiny 15-> IOR 1.77 Scena skomponowana z 2 warstw 1 - z gi, slabym zaby powstaly plamy na scianach jaskini; bez fg-> w niej krysztaly byly jednokolorowe na skutek color bleedingu. 2 - bez gi, render z ktorego pobralem tylko krysztaly, w nim wygladaly one mniej wiecej tak jak w finishu. pikSar - grzybki faktycznie tak wygladaja, blad post'a bl0ndynek - to mialo byc lowpoly ale nie chcialo mi sie meczyc z krysztalami i wrzucilem je do ZB vv3k70r - blekity przepalone celowo, choc nie wyglada to tak jak wygladalo w mojej glowie:( Elmer - nie mialem przyjemnosci grac vinc - zainspirowane morrowindem:)
Napisano 28 Maj 200717 l sorry ale nie kumam tej pracy. jakas nijaka, bezplciowa... Ja uważam, że do wielu rzeczy można się doczepić, ale na pewno nie do tego. Praca jest wyrazista. Podoba mi się materiał jaki użyłeś do tego kryształu.
Napisano 10 Czerwiec 200717 l mi ta praca tez bardziej przypomina The Elder Scrolls III: Morrowind :) W Gothic'u nie było takich jaskiń tzn z takimi kryształami. Poza tym praca bardzo fajna, mi się tam podoba że jest taka Fantasy
Napisano 11 Czerwiec 200717 l Autor zajzalem na forum po ok 2 miesiacach przerwy. bardzo milo bylo zobaczyc ze ktos ta prace jesczce oglada:) stic3110 - masz racje, praca inspirowana morrowindem w ktorego mialem okazje ponownie zagrac.