Napisano 23 Październik 200321 l Witam.Jestem nowy jeśli chodzi o maxa(tzn.modeluje od 2 tygodni) i mam mały (a może duży :) ) problem. Mianowicie nie wiem jak zmienić kształt polygonów.Bo w modelu mam siatke z kwadratowymi polygonami a chciałbym żeby zaznaczone przeze mnie polygony były trójkątne. HELP
Napisano 23 Październik 200321 l W obiekcie typu \'editable mesh\' możesz wejść we właściwości obiektu(propeties) i odznaczyć opcję edges only. Wtedy przekątne czworokątów będą oznaczone przerywaną linią. Możesz teraz zaznaczyć te krawędzie z przerywanych, które mają być widoczne i w command panel / surface propeties wcisnąć visible. Tylko nie wiem, dlaczego chcesz to zrobić skoro w zasadzie modeluje się na czworokątach, by potem meshsmooth nie miał śmieci. :) Powodzenia.
Napisano 23 Październik 200321 l Autor potrzebuje to aby zrobić szczegoliki. co prawda moge zrobic to z czworokata extrude i potem przesunac vertexy,ale myslalem ze jest takie cos ze polygony sie robia trojkatne.przede wszytskim na \"butach\"
Napisano 23 Październik 200321 l Autor a model wyglada tak aha nie patrzcie na texture bo to tylko przykladowa i jeszcze jeden rzut
Napisano 23 Październik 200321 l heh - sobie niemal vip\'a tu robisz :) , jak robisz jakąś fajną prackę, to zrób vip\'a swojego. Inni użytkownicy z pewnością chętnie ocenią, ale do działu pomocy to raczej nie zaglądają w poszukiwaniu prac [lol]. A na problem mam nadzieję, że pomogłem, chyba że jeszcze coś niejasne to napisz. :]