Brolias Napisano 23 Październik 2003 Napisano 23 Październik 2003 Concept wlasnego wykonania To mój pierwszy model (w maxie jestem od około 2 tygodni-może nawet mniej)i nie dziwcie sie że to prostacko wygląda.A dlatego go daje do WIPa bo jeszcze bede dorabiał do niego szczegółów których troszke jest.Moja technikka modelingu to prymitywy przerabiane w edit poly Aha textura jest tylko przykładowa
sikham Napisano 23 Październik 2003 Napisano 23 Październik 2003 szkic ładny ale model juz troszke gorszy ;) postaran sie tak jak pisałeś dorobić jak najwiecej szczegółów a osiągniesz efekt [piwo]
Brolias Napisano 23 Październik 2003 Autor Napisano 23 Październik 2003 tylko troszke gorszy ? jak dla mnie to jest troche tragiczny ale narazie nie umiem innych metod czyli lepiej modelowac
kulexy Napisano 23 Październik 2003 Napisano 23 Październik 2003 wiesz co?? dobry pomysl a wykonanie gorsze, daj model (render) bez textury w jednolitym kolorze, np popielatym, wtedy bedzie lepiej widac bledy i ci bedzie mozna lepiej pomoc... a poly modelingf nie jest taki zly :D
Paladin Napisano 23 Październik 2003 Napisano 23 Październik 2003 Siema! Fajnie by było jak byś jeszcze dał siatke obiektu. A tak po za tym, to elementy ruchome(chodzi mi o \"stopy\" robota) mógłbyś zrobić jako osobne elementy przyłączone do nogi, powinno lepiej wyglądać. POZDRAWIAM
Brolias Napisano 23 Październik 2003 Autor Napisano 23 Październik 2003 co do no stop to postaram sie zrobic tak jak mowisz bo narazie mi nie wychodzi wycecie i tak dalej wiec to chyba bedzie lepsze rozwiazanie
dr Ug Napisano 23 Październik 2003 Napisano 23 Październik 2003 Popraw temat, szczegoly w regulaminie. Zreszta wystarczy sie przyjrzec innym watkom w dziale WiP.
Batou Napisano 23 Październik 2003 Napisano 23 Październik 2003 Wszystko fajnie tylko, że ten robot nie ustałby 5 sekund, bo zaraz przewróciłby się na plecy. Postaraj się przesunąć punkt ciężkości modelu trochę do przodu tak, aby znajdował się nad stopami. Poza tym kolano jest stanowczo za wysoko. Przy takim ustawieniu, chodziłby jak człowiek na szczudłach. Proponuję obniżyć mu te kolana i niżej dodać mu jeszcze drugi przegub (tak jak ma np. T Rex).
Brolias Napisano 23 Październik 2003 Autor Napisano 23 Październik 2003 nogi bede cale wymienial.najpierw rendery w jednolitym kolorze bez msmootha oraz z msmoothem
kulexy Napisano 23 Październik 2003 Napisano 23 Październik 2003 jezeli stosujesz meshsmootha to unikaj trojkatow w siateczce, bo babole wyskakuja...
und3r Napisano 24 Październik 2003 Napisano 24 Październik 2003 Brolias .. dużo dużo szczegółów umieść!! Na nogach jakieś kabelki, nity, blacha itd.. to samo rączki i torsik i będzie full wypas :)
und3r Napisano 24 Październik 2003 Napisano 24 Październik 2003 Brolias .. mam pytanko .. czy pozwolisz mi spróbować sobie podłubać na twoim szkicu w maxie?? .. tak dla testu .. ale i tak dopiero jak skończę swego wipa :)
Brolias Napisano 24 Październik 2003 Autor Napisano 24 Październik 2003 ofkoz.moje szkice sa dostepne dla kazdego kto chce sie pobvawic w maxie :D a wlasnie und3r wiesz kiedy bedzie dzialac forum freesigners?
und3r Napisano 24 Październik 2003 Napisano 24 Październik 2003 Z tego co wiem są przoblemy z serwerem.. ale po szczegóły to do starych wymiataczy F3D.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się