maat Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 witam przedstawiam wizke pomieszczenia sypialni z lazinka i garderoby bedacej za scianka ze szkla piaskowanego widocznego na wizce lazienki. Pozdrawiam
DaveBorck Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 Nie przekręcaj kamery bo wszystko wygląda jakby się przewracało. Światło trochę leży. A wszystkie tekstury wyglądają jakby były ustawione na jak najbardziej rozpraszające diffuse. Nie jestem zwolennikiem nadmiernego blikowania ale tutaj ewidentnie by się jakieś bliki przydały. No i ta glara i noise są za duże. Tyle ode mnie. Powodzenia.
maat Napisano 26 Styczeń 2007 Autor Napisano 26 Styczeń 2007 dzieki dave blorck za komentarz, mam tylko pytanie o co chodzilo z ta dyffuzja tekstur?? i co to blikowanie??:)
tadzio Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 sorry ale malo ostre i rozmazane jest... co sie stalo z AA?
DaveBorck Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 Blik to jest najmocniejszy rozbłysk światła na powierzchniach połyskliwych. Np na plastiku, polerowanym metalu. A co do dyfuzji to tekstury wkładasz do kanału diffuse. Czyli chodziło mi o to jakbyś tylko tam wrzucił teksturę i jakby na tym się kombinowanie z materiałami skończyło. A dla pełnego/naturalnego efektu trzeba jeszcze przy wielu powierzchniach wrzucić odpowiednie tekstury do speculara, bumpa, glossiness i innych. Poza tym trzeba podkręcić specular level i glossiness. U ciebie wszystko jest jednolite. Pewnie jest to też wina glary, która często ujednolica kontrasty.
vinc Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 Mglisto...niewiele widac...kamera troche zabardzo skrecona...jest dynamizm...ale troche za duzy...
Rekomendowane odpowiedzi