Skocz do zawartości

Zagadnienia związane z grafiką... pomocy...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

poszukuję informacji na takie tematy jak:

obliczanie głębokości "Z" w Z-Buforze przy tle o głębokości 5000 dla ścianek A, B, C, gdzie Za = 30, Zb = 10, Zc = 20

Jak to się oblicza?

 

obliczanie wynikowego koloru białego obiektu, który jest nieprzezroczysty w 30% jeżeli mamy go zobaczyć na tle niebieskiej ściany...

Również byłbym wdzięczny za wskazówki odnośnie obliczeń dla różnych innych przypadków...

 

Z góry dziękuję za wszelkie chęci pomocy... Szukałem w wielu materiałach, aczkolwiek nie potrafię tego znaleźć.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

pewnie wykładowca "kundelek" ze słabej uczelni chcac sie dowartosciowac jaki to on jest pr0, wymaga czegos co nigdy sie przecietnemu zjadoczowi 3dsmaxa nie przyda ;)

Napisano

Nie no, oczywiście wymaga tego wykładowca... Nie mogę znaleźć... nie wiem jak to liczyć... :| Z góry dzięki za info...

Napisano

Jakiś dziwny ten Wasz wykładowca:/

Czy do tego jest jakiś rysunek?

Może Ci się przyda link poniżej, chociaż rozwiązania zadania tam nie ma:

http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/printversion/printversion_134473.html

 

EDIT:

http://camelot.homedns.org/~michalis/teaching/pgk/

W rozdziale "Pracownia 11" jest opisane tak dość mętnie zbliżone zadanie . Może się przyda.

I jeszcze teoria-może trochę wyjaśni. Podrozdział "Algorytm z-bufora"

http://kingu.friko.pl/wiecej_animacja.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności