Napisano 29 Styczeń 200718 l Witam, poszukuję informacji na takie tematy jak: obliczanie głębokości "Z" w Z-Buforze przy tle o głębokości 5000 dla ścianek A, B, C, gdzie Za = 30, Zb = 10, Zc = 20 Jak to się oblicza? obliczanie wynikowego koloru białego obiektu, który jest nieprzezroczysty w 30% jeżeli mamy go zobaczyć na tle niebieskiej ściany... Również byłbym wdzięczny za wskazówki odnośnie obliczeń dla różnych innych przypadków... Z góry dziękuję za wszelkie chęci pomocy... Szukałem w wielu materiałach, aczkolwiek nie potrafię tego znaleźć.
Napisano 29 Styczeń 200718 l pewnie wykładowca "kundelek" ze słabej uczelni chcac sie dowartosciowac jaki to on jest pr0, wymaga czegos co nigdy sie przecietnemu zjadoczowi 3dsmaxa nie przyda ;)
Napisano 29 Styczeń 200718 l Chyba, że będzie kiedyś pracował jako przeciętny twórca konkurencyjnego oprogramowania :)
Napisano 30 Styczeń 200718 l Nie no, oczywiście wymaga tego wykładowca... Nie mogę znaleźć... nie wiem jak to liczyć... :| Z góry dzięki za info...
Napisano 30 Styczeń 200718 l Jakiś dziwny ten Wasz wykładowca:/ Czy do tego jest jakiś rysunek? Może Ci się przyda link poniżej, chociaż rozwiązania zadania tam nie ma: http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/printversion/printversion_134473.html EDIT: http://camelot.homedns.org/~michalis/teaching/pgk/ W rozdziale "Pracownia 11" jest opisane tak dość mętnie zbliżone zadanie . Może się przyda. I jeszcze teoria-może trochę wyjaśni. Podrozdział "Algorytm z-bufora" http://kingu.friko.pl/wiecej_animacja.html
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto