Gość koro Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Witam, poszukuję informacji na takie tematy jak: obliczanie głębokości "Z" w Z-Buforze przy tle o głębokości 5000 dla ścianek A, B, C, gdzie Za = 30, Zb = 10, Zc = 20 Jak to się oblicza? obliczanie wynikowego koloru białego obiektu, który jest nieprzezroczysty w 30% jeżeli mamy go zobaczyć na tle niebieskiej ściany... Również byłbym wdzięczny za wskazówki odnośnie obliczeń dla różnych innych przypadków... Z góry dziękuję za wszelkie chęci pomocy... Szukałem w wielu materiałach, aczkolwiek nie potrafię tego znaleźć.
Touch Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 jesus, co za idiota od Was takiej wiedzy wymaga? 0_o
KLICEK Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 pewnie wykładowca "kundelek" ze słabej uczelni chcac sie dowartosciowac jaki to on jest pr0, wymaga czegos co nigdy sie przecietnemu zjadoczowi 3dsmaxa nie przyda ;)
piotrek Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Chyba, że będzie kiedyś pracował jako przeciętny twórca konkurencyjnego oprogramowania :)
Gość koro Napisano 30 Styczeń 2007 Napisano 30 Styczeń 2007 Nie no, oczywiście wymaga tego wykładowca... Nie mogę znaleźć... nie wiem jak to liczyć... :| Z góry dzięki za info...
Dirk Napisano 30 Styczeń 2007 Napisano 30 Styczeń 2007 Jakiś dziwny ten Wasz wykładowca:/ Czy do tego jest jakiś rysunek? Może Ci się przyda link poniżej, chociaż rozwiązania zadania tam nie ma: http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/printversion/printversion_134473.html EDIT: http://camelot.homedns.org/~michalis/teaching/pgk/ W rozdziale "Pracownia 11" jest opisane tak dość mętnie zbliżone zadanie . Może się przyda. I jeszcze teoria-może trochę wyjaśni. Podrozdział "Algorytm z-bufora" http://kingu.friko.pl/wiecej_animacja.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się