Jump to content

Displacement, 3dmax i mudbox


_LoGaN_
 Share

Recommended Posts

czesc ostatnio zaczalem sie bawic displacementem w maxie kozystajac z wypalania map w mudboxie. Problem - mapy wypalaja sie ok jednakze w przediale od - np. -10 do 10 czyli punktem zerowym (tym w ktorym w maxie disp nie dziala) nie jest czarny a odcien szarosci, moje pytanie : jak stawic w maxie zeby tym punktem zero nie byl czarny a odcien szarego i zeby displayowalo takze wkleslosci?

 

thx za odpowiedz, jesli ktos nie rozumie a wydaje mu sie ze zna odpowiedz plz. pytac o szczeguly :).

 

dzieks again.

 

aha zapomnialem dodac ze renderuje w mental ray'u

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy