Napisano 2 Luty 200718 l a konkretnie: "DX9 shader which supports diffuse, normal and specular maps" ? Jak mając obiekt, textury, normale itd.. mozna zrobić shader ? wystarczy zapisać w jakims formacie?
Napisano 2 Luty 200718 l Nie znam się na tym, ale Maya chyba nie wspólpracuje z bibliotekami DirectX. Za wyświetlanie i inne takie w Maya odpowiadają wyłącznie sterowniki OpenGL, dzięki temu np. Maya może pracować na innych systemach jak Linux, na których z oczywistych względów nie istnieje DX. Natomiast pisanie shaderów to kwestia SDK i programowania, nie aplikacji graficznych jak Maya; takie coś znalazłem w Internecie: http://ms.helifan.net/mspress/books/5871.aspx http://sparks.discreet.com/knowledgebase/techdocs/searchable/techdoc_DXMaterialFormat/DxMaterial_Effect_format.htm http://www.gamasutra.com/features/20060524/puech_01.shtml Wpisz w Google DX shaders, a znajdziesz więcej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto