Gadon Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 a konkretnie: "DX9 shader which supports diffuse, normal and specular maps" ? Jak mając obiekt, textury, normale itd.. mozna zrobić shader ? wystarczy zapisać w jakims formacie?
piotrek Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 Nie znam się na tym, ale Maya chyba nie wspólpracuje z bibliotekami DirectX. Za wyświetlanie i inne takie w Maya odpowiadają wyłącznie sterowniki OpenGL, dzięki temu np. Maya może pracować na innych systemach jak Linux, na których z oczywistych względów nie istnieje DX. Natomiast pisanie shaderów to kwestia SDK i programowania, nie aplikacji graficznych jak Maya; takie coś znalazłem w Internecie: http://ms.helifan.net/mspress/books/5871.aspx http://sparks.discreet.com/knowledgebase/techdocs/searchable/techdoc_DXMaterialFormat/DxMaterial_Effect_format.htm http://www.gamasutra.com/features/20060524/puech_01.shtml Wpisz w Google DX shaders, a znajdziesz więcej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się