Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

a konkretnie:

"DX9 shader which supports diffuse, normal and specular maps" ?

Jak mając obiekt, textury, normale itd.. mozna zrobić shader ? wystarczy zapisać w jakims formacie?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 913
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Nie znam się na tym, ale Maya chyba nie wspólpracuje z bibliotekami DirectX.

Za wyświetlanie i inne takie w Maya odpowiadają wyłącznie sterowniki OpenGL, dzięki temu np. Maya może pracować na innych systemach jak Linux, na których z oczywistych względów nie istnieje DX.

 

Natomiast pisanie shaderów to kwestia SDK i programowania, nie aplikacji graficznych jak Maya; takie coś znalazłem w Internecie:

http://ms.helifan.net/mspress/books/5871.aspx

http://sparks.discreet.com/knowledgebase/techdocs/searchable/techdoc_DXMaterialFormat/DxMaterial_Effect_format.htm

http://www.gamasutra.com/features/20060524/puech_01.shtml

 

Wpisz w Google DX shaders, a znajdziesz więcej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności