Skocz do zawartości

Jak stworzyc w mayi shader... ?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

a konkretnie:

"DX9 shader which supports diffuse, normal and specular maps" ?

Jak mając obiekt, textury, normale itd.. mozna zrobić shader ? wystarczy zapisać w jakims formacie?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam się na tym, ale Maya chyba nie wspólpracuje z bibliotekami DirectX.

Za wyświetlanie i inne takie w Maya odpowiadają wyłącznie sterowniki OpenGL, dzięki temu np. Maya może pracować na innych systemach jak Linux, na których z oczywistych względów nie istnieje DX.

 

Natomiast pisanie shaderów to kwestia SDK i programowania, nie aplikacji graficznych jak Maya; takie coś znalazłem w Internecie:

http://ms.helifan.net/mspress/books/5871.aspx

http://sparks.discreet.com/knowledgebase/techdocs/searchable/techdoc_DXMaterialFormat/DxMaterial_Effect_format.htm

http://www.gamasutra.com/features/20060524/puech_01.shtml

 

Wpisz w Google DX shaders, a znajdziesz więcej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności