Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Przyłączam się do zabawy. Postaram się zrobić różne wersje kolorystyczne. Model gotowy, pracuję nad pierwszą teksturką.

 

11rq0.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Poniżej dwa zrzuty z viewportu, teksturka 128x128 oraz mała przejażdżka :)

 

gotv1kd9.jpg

 

texqe6.jpg

 

r1jj3.gif

Napisano
  • Autor

Dzięki KLICEK. dariusz - teraz już wiem o co Ci chodziło. Tzn. podejrzewam :)

Wrzucam render z wyłączonym Filter maps

 

beznazwy5kopianp0.jpg

Napisano

Ładniutkie :)

A ta "tarcza" na masce to w zamierzeniu miała być pod kątem? Aha i jeszcze jedna prośba. Jako że telefony komórkowe nie mają zbytnio możliwości cieniowania wierzchołków, pokaż render z self-illumination na 100%

Napisano
  • Autor

Logo PROSTO. z założenia jest krzywe :D. Poniżej render z wyłączonym filtrowaniem i z self illumination na 100% :) Sorki za te potknięcia, ale na rendering nigdy nie zwracałem większej uwagi, także o większości opcji nie mam pojęcia.

 

EDIT.

Poniżej wrzucam ostateczną prezentację. Trzy rendery z wył. Filter maps i Self illumination na 100%, siatka i viewport. Na koniec teksture i nowe 360 z opcjami jak powyżej. Dzięki wszystkim za komentarze :)

 

finrz2.jpg

 

texqe6.jpg

 

ostux6.gif

 

Z ciekawości wrzuciłem sobie do CoD2, żeby zobaczyć jak taki mały modelik zaprezentuje się w grze. Aż szkoda, że teksturka jest taka mała.

 

clipboard012nd2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności