Napisano 3 Luty 200718 l Przyłączam się do zabawy. Postaram się zrobić różne wersje kolorystyczne. Model gotowy, pracuję nad pierwszą teksturką.
Napisano 3 Luty 200718 l Autor Poniżej dwa zrzuty z viewportu, teksturka 128x128 oraz mała przejażdżka :)
Napisano 4 Luty 200718 l Autor Dzięki KLICEK. dariusz - teraz już wiem o co Ci chodziło. Tzn. podejrzewam :) Wrzucam render z wyłączonym Filter maps
Napisano 4 Luty 200718 l Ładniutkie :) A ta "tarcza" na masce to w zamierzeniu miała być pod kątem? Aha i jeszcze jedna prośba. Jako że telefony komórkowe nie mają zbytnio możliwości cieniowania wierzchołków, pokaż render z self-illumination na 100%
Napisano 5 Luty 200718 l Autor Logo PROSTO. z założenia jest krzywe :D. Poniżej render z wyłączonym filtrowaniem i z self illumination na 100% :) Sorki za te potknięcia, ale na rendering nigdy nie zwracałem większej uwagi, także o większości opcji nie mam pojęcia. EDIT. Poniżej wrzucam ostateczną prezentację. Trzy rendery z wył. Filter maps i Self illumination na 100%, siatka i viewport. Na koniec teksture i nowe 360 z opcjami jak powyżej. Dzięki wszystkim za komentarze :) Z ciekawości wrzuciłem sobie do CoD2, żeby zobaczyć jak taki mały modelik zaprezentuje się w grze. Aż szkoda, że teksturka jest taka mała.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto