Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przyłączam się do zabawy. Postaram się zrobić różne wersje kolorystyczne. Model gotowy, pracuję nad pierwszą teksturką.

 

11rq0.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki KLICEK. dariusz - teraz już wiem o co Ci chodziło. Tzn. podejrzewam :)

Wrzucam render z wyłączonym Filter maps

 

beznazwy5kopianp0.jpg

Napisano

Ładniutkie :)

A ta "tarcza" na masce to w zamierzeniu miała być pod kątem? Aha i jeszcze jedna prośba. Jako że telefony komórkowe nie mają zbytnio możliwości cieniowania wierzchołków, pokaż render z self-illumination na 100%

Napisano

Logo PROSTO. z założenia jest krzywe :D. Poniżej render z wyłączonym filtrowaniem i z self illumination na 100% :) Sorki za te potknięcia, ale na rendering nigdy nie zwracałem większej uwagi, także o większości opcji nie mam pojęcia.

 

EDIT.

Poniżej wrzucam ostateczną prezentację. Trzy rendery z wył. Filter maps i Self illumination na 100%, siatka i viewport. Na koniec teksture i nowe 360 z opcjami jak powyżej. Dzięki wszystkim za komentarze :)

 

finrz2.jpg

 

texqe6.jpg

 

ostux6.gif

 

Z ciekawości wrzuciłem sobie do CoD2, żeby zobaczyć jak taki mały modelik zaprezentuje się w grze. Aż szkoda, że teksturka jest taka mała.

 

clipboard012nd2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności