Kuba Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 Przyłączam się do zabawy. Postaram się zrobić różne wersje kolorystyczne. Model gotowy, pracuję nad pierwszą teksturką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 superos :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 3 Luty 2007 Autor Share Napisano 3 Luty 2007 Poniżej dwa zrzuty z viewportu, teksturka 128x128 oraz mała przejażdżka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 pokaż texturkę bez blura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 hehehe super super wyglada :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 4 Luty 2007 Autor Share Napisano 4 Luty 2007 Dzięki KLICEK. dariusz - teraz już wiem o co Ci chodziło. Tzn. podejrzewam :) Wrzucam render z wyłączonym Filter maps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 4 Luty 2007 Share Napisano 4 Luty 2007 no nieźle, widze ze skill rośnie coraz szybciej :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 4 Luty 2007 Share Napisano 4 Luty 2007 Ładniutkie :) A ta "tarcza" na masce to w zamierzeniu miała być pod kątem? Aha i jeszcze jedna prośba. Jako że telefony komórkowe nie mają zbytnio możliwości cieniowania wierzchołków, pokaż render z self-illumination na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 5 Luty 2007 Autor Share Napisano 5 Luty 2007 Logo PROSTO. z założenia jest krzywe :D. Poniżej render z wyłączonym filtrowaniem i z self illumination na 100% :) Sorki za te potknięcia, ale na rendering nigdy nie zwracałem większej uwagi, także o większości opcji nie mam pojęcia. EDIT. Poniżej wrzucam ostateczną prezentację. Trzy rendery z wył. Filter maps i Self illumination na 100%, siatka i viewport. Na koniec teksture i nowe 360 z opcjami jak powyżej. Dzięki wszystkim za komentarze :) Z ciekawości wrzuciłem sobie do CoD2, żeby zobaczyć jak taki mały modelik zaprezentuje się w grze. Aż szkoda, że teksturka jest taka mała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się